Skip to main content

Helaas door omstandigheden heeft mijn partner zich om laten praten door andere provider, en werd alles overgezet twee mobiel abonnementen, tv, en internet, gelukkig kon ik de tv en internet terug draaien, maar van de kpn moest ik alles terug sturen aan apparatuur, heb ik gedaan dus ook drie wifi punten. Alles geprobeerd deze terug te krijgen, maar volgens kpn (mail) zijn ze vernietigd? De kwaliteit die ik terug heb gekregen is heel slecht, tv valt regelmatige stil beeld, streaming werkt niet meer enz. Mijn eigen stomme fout, had ik maar niet even weg moeten gaan. Wordt dus nu naar ons gevoel terug gepakt. Helaas kom ik niet onder contract uit met de mobiele telefoons, die ik ondanks alles liefst terug had bij kpn..

Nieuwe contracten kunnen binnen 14 dagen na activatie teruggedraaid worden, dat geldt bij alle providers @Fixing , dus misschien kan da bij jou nog.

Die wifipiunten had je niet terug hoeven te sturen, die zijn je eigendom. Alleen de modem en tv-decoder zijn bruikleenapparaten en moeten retour provider bij einde contract.

 


Hoi @Fixing, ik hoop dat je nog uit de voeten kunt met de tip van @Nomen Nominandum hierboven. Je hebt inderdaad gewoonlijk altijd 14 dagen bedenktijd.

Wat betreft je SuperWifi; heb je hiervan nog de exacte datum van retour sturen, en een track en trace en RMA nummer? Als je deze gegevens nog hebt, kan ik een poging doen om het voor je na te vragen, ik kan alleen geen garantie geven dat 't nog lukt om je SuperWifi terug te krijgen. Apparatuur wordt bij ons zo veel mogelijk hergebruikt of gerecycled, als dit al gedaan is kunnen we er helaas niks meer aan doen.


Speelde begin november, echt alles geprobeerd maar helaas, en echt per abuis alles retour gestuurd, spijt dat ik toen even weg was bij kpn, werkte goed, en ziggo was echt een verkeerde beslissing 😢


Hè, jammer @Fixing! Je bent natuurlijk altijd weer welkom bij ons, zo gauw je huidige contract afloopt.