Skip to main content

op 8 December via de wifi manager 2 super wifi besteld, binnen no Time werd het bedrag van 100 euro afgeschreven en de volgende dag had ik deze in huis.

vervolgens er mee aan de slag gegaan en mijn wifi werd er niet veel beter op (achteraf gezien hartelijk was mijn wifi toch goed genoeg zonder deze extra punten) vervolgens uit proberen te vogelen hoe ik deze per post terug kon sturen. ook las ik dat ze naar de winkel terug gebracht konden echter ik ben slecht ter been en was dit niet een optie om naar de stad te gaan.

ik kon geen retour bon vinden en na gebeld te hebben met cs werd mij verteld dat ik het ook terug kon sturen naar een antwoord nummer ik geloof in alpen aan de rijn.

u raadt het al… het is nooit aangekomen en ik kan naar mijn geld fluiten en het post nl bewijs track en trace meld, deze was volgens mij voor tmobile

Hier is je pakket 

 

Antwoordnummer 15021 

 

1117ZZ SCHIPHOL-RIJK 

Nederland 

 

De reis van je pakket

  1. 15 december 3:00 

    Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

    Bezorgd op 15 december 3:00 

  2. 14 december 5:36 

    Zending is gesorteerd 

  3. 14 december 3:00 

    Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender 

  4. 12 december 12:56 

    Zending is ontvangen door PostNL 

  5. 12 december 12:53 

    Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

het 2e verzendbewijs dat volgens mij de super wifi punten waren

Pakket (nog) niet gevonden 

Het gaat om: 

3SLFVZ116100309

met postcode 

2260AA

Check het volgende:

  • Is het een zending zonder track & trace?

    Geen zorgen, je pakket komt zo snel mogelijk naar je toe. We kunnen je alleen niet laten zien wanneer we voor de deur staan. Nog even geduld.

  • Is het een pakket uit het buitenland?

    We kunnen alleen informatie laten zien van pakketten die in Nederland zijn. Het kan dus zijn dat je pakket nog in het buitenland is. Of het komt eraan via een van onze collega-bezorgers van bijvoorbeeld UPS of DHL. Je pakket is onderweg!

  • Is het pakket net besteld?

    Nadat jij het pakket besteld hebt, pakt de afzender jouw bestelling in en geeft het aan ons. Zodra wij alle informatie hebben ontvang je bericht.

 

 ...pech, geld weg?

vreemd genoeg mijn oude spullen van t-mobile ook opgestuurd naar hun ivm mijn overstap en daar kreeg ik netjes een email we hebben uw spullen ontvangen..

ik bedoel wat doen ze in zo magazijn als er spullen binnenkomen, ?

ik ben hier niet erg blij mee, want ik heb wel betaald, heb uit eindelijk niks er voor terug...

Hi @zijksnor, ik denk graag mee aangezien ik dit uiteraard erg naar vind voor je. 

Mijn advies is om contact op te nemen met Post NL, ik ben namelijk benieuwd wat zij hiervan zeggen aangezien ze verantwoordelijk zijn voor de bezorging van het pakketje. Zij moeten achterhalen waar het pakketje is en de 3S code bijwerken. Op basis daarvan kan ik namelijk ook een vergoeding in gang zetten. 

Ik hoor graag van je. 


gesproken met postnl en deze zeggen het volgende dat ik met Kpn contact moet opnemen 

en dat ze “een onderzoek” moeten starten… KPN dus..omdat ik het naar een antwoord nummer had verzonden, nogal vaag verhaal, ik heb dus Kpn gesproken en ze gaan me terug bellen…

we gaan het zien...


gesproken met postnl en deze zeggen het volgende dat ik met Kpn contact moet opnemen 

en dat ze “een onderzoek” moeten starten… KPN dus..omdat ik het naar een antwoord nummer had verzonden, nogal vaag verhaal, ik heb dus Kpn gesproken en ze gaan me terug bellen…

we gaan het zien...

Ik zie dat dit al door is gezet naar de juiste afdeling, wacht dit alsjeblieft even af.