Skip to main content

Ik kan via T-mobile tenminste hetzelfde ontvangen als ik bij KPN heb voor € 37, 50 voor de eerste maand, daarna  € 42,50 per maand en na een half jaar € 72,50 per maand.

Dat is dezelfde snelheid, TV pakket, opname mogelijkheid, twee tv Boxen, vast telefoonnummer etc. Bij KPN betaal ik € 95,53!

Het eerste jaar zou ik bij T mobile € 466,16 minder betalen. Na het eerste jaar is dat jaarlijks een besparing van € 276,36.  

Nou ben ik heel lang een trouwe klant van KPN. Dit verschil is echter veel te groot.

Wat kunnen jullie voor mij betekenen.

 

Heb je al gekeken wat je bij kpn betaald als je naar de nieuwe abonnementsvorm overgaat? Ik vermoed dat je nu een heel oud abonnement hebt.


Welke nieuwe abonnementsvorm. Ik zou er toch van uit mogen gaan dat mijn provider zorgt dat ik in de juiste vorm zit.  


Wat kunnen jullie voor mij betekenen.

T-Mobile is gewoon goedkoper. KPN zal altijd duurder zijn dan T-Mobile. U kunt nog naar de nieuwe abonnementsvorm kijken wat Joep voorstelt.

Maar als u echt de prijs van T-Mobile wilt, stap dan gewoon over. 


Welke nieuwe abonnementsvorm. Ik zou er toch van uit mogen gaan dat mijn provider zorgt dat ik in de juiste vorm zit.  

Vergeet dat maar. KPN is een commercieel bedrijf. Die gaat u echt niet vertellen dat u beter uw abonnement kunt verlengen omdat da goedkoper is. Echt niet. Dat moet u gewoon zelf in de gaten houden.


Het zou toch zonde zijn als iedereen overstapt van KPN naar T mobile. 


Het zou toch zonde zijn als iedereen overstapt van KPN naar T mobile. 

Ten eerste: waarom? Wat zonde?

En ten tweede: na 1 jaar komt u misschien wel weer met hangende pootjes terug bij dat dure KPN omdat bijvoorbeeld TV bij T-Mobile voor geen meter werkt. Ik zeg niet dat het zo zal zijn. Begrijp me niet verkeerd. Maar het zou kunnen. U zult niet de eerste zijn.


Hoe minder klanten een aanbieder heeft, hoe hoger de tarieven moeten worden. 

Hoe hoger de tarieven worden, hoe meer klanten weg gaan. 


Hoe minder klanten een aanbieder heeft, hoe hoger de tarieven moeten worden. 

Hoe hoger de tarieven worden, hoe meer klanten weg gaan. 

T-Mobile heeft veel minder klanten en toch zijn ze goedkoper…

Maakt u zich over KPN maar niet ongerust... die overleefd het wel als u overstapt hoor 😄


T-mobile, onderdeel van Deutsche Telecom, heeft minder klanten dan KPN?

Misschien alleen in Nederland. T mobile heeft ongeveer 4 keer de omzet van KPN. 

Dit is echter niet echt discussie waardig.  


Welke nieuwe abonnementsvorm. Ik zou er toch van uit mogen gaan dat mijn provider zorgt dat ik in de juiste vorm zit.  

Als ik van 100mb uit ga kunt u overstappen op een nieuwe abonnementsvorm van KPN.

100mb = 42,50

2x tv ontvanger = 17,50

Vast bellen = 2 euro

 

In totaal kom ik dan uit op €62,00. Dat is 10 euro minder dan u bij T-Mobile na een jaar zou betalen.

Mogelijk krijgt u ook een bepaalde korting voor X maanden als je met KPN belt op 0800-0402, dat durf ik u niet te zeggen.

Misschien heeft u nu wel bepaalde zenderpakketten, onbeperkt bellen of Spotify aan staan. Dit zou mijn rekenvoorbeeld enigzins veranderen.

 

Kijk anders even dit schema;

 


Het feit blijft dat KPN veel te duur is.


Het gaat in de telecom ongeveer hetzelfde als in de verzekeringen. Ieder jaar moet u even kijken of het abonnement nog bij u past. Zaken zoals snelheid,  extra zenderpakketten etc. bepalen de prijs. 


Het feit blijft dat KPN veel te duur is.

Dat is echt niet zo. Bel anders een keer met de klantenservice 0800-0402 en laat u verrassen 😉


Dan sluit je een goedkoper abonnement af. Al die toeters en bellen, heb je die echt nodig? Als je iets wilt afnemen, betaal je daar de bijbehorende prijs voor. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Zo simpel is het. 


Het feit blijft dat KPN veel te duur is.

Dan stap je over. 


Het feit blijft dat KPN veel te duur is.

Dan stap je over. 

Wellicht het beste om te doen. Bedankt!


Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de factuur 2de pagina. Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen? 


Het feit blijft dat KPN veel te duur is.

Dan stap je over. 

Wellicht het beste om te doen. Bedankt!

Graag gedaan. Ik had het wel geweten. Echt hoor, het geld kun je maar 1 keer uitgeven. 


Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de factuur 2de pagina. Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen? 

Of hij leest volledig over mijn bericht heen of hij wilt het niet lezen -> maar hij kan of goedkoper of krijgt niet hetzelfde bij tmobile omdat hij vergeet dat hij nu extra pakketten aan heeft staan. Dit topic komt vooral over als een "kpn slecht, tmobile goed" topic.


Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de factuur 2de pagina. Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen? 

Of hij leest volledig over mijn bericht heen of hij wilt het niet lezen -> maar hij kan of goedkoper of krijgt niet hetzelfde bij tmobile omdat hij vergeet dat hij nu extra pakketten aan heeft staan. Dit topic komt vooral over als een "kpn slecht, tmobile goed" topic.

De keuze is al gemaakt, het maakt allemaal niets meer uit. Toch bedankt voor je reactie.