Skip to main content

Door het continu verhogen van de abo prijs, worden andere goedkoper, de monopoly positie wordt erg uitgebuit door zowel Ziggo als KPN. om dit in mijn portemonnee te laten moet ik eerst opzeggen en een opnieuw afsluiten wil ik lager uitkomen.

Opzeggen heeft geen nut @Joop Tijnagel , want pas na 6 maanden word je door KPN als nieuwe klant beschouwd en zoveel goedkoper zijn de concurrenten ook niet, als je van de standaard prijzen uitgaat .

 

 


Hallo @Joop Tijnagel ,

Mogelijk heb je al een tijdje niet verlengd. 

Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Als andere providers goedkoper worden, waarom stapt u dan niet gewoon over naar zo'n goedkopere provider?


Volgens het staatje boven zou het volgende gelden:

50,00 200m/bit

12,50 +TV

5.-- opnemen

5.-- extra TVbox, dubbele opnamen prijs

2,-- vastnummer

= € 77, -- 

pluspuakket kost dan €9.--

ik betaal maandelijks 86,51 dus dat verlengen helpt geen jota, 


Ja als u het elders goedkoper kan krijgen moet u het gewoon doen, alle klanten hebben die vrijheid.


Ik geloof dat je verkeerd bezig bent saltybart, zo jaag je iedereen weg, ik zeg door de monopoly positief  kunnen ze blijven verhogen, er is geen echte concurrentie(ziggo en kpn) bepalen de prijs

 


Volgens het staatje boven zou het volgende gelden:

50,00 200m/bit

12,50 +TV

5.-- opnemen

5.-- extra TVbox, dubbele opnamen prijs

2,-- vastnummer

= € 77, -- 

pluspuakket kost dan €9.--

ik betaal maandelijks 86,51 dus dat verlengen helpt geen jota, 

Niet verlengen. Maar het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Kunt u hier eens kijken?

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv

En opnemen is gratis bij 2 tv ontvangers. 

Heeft u nu misschien "gratis" Spotify? 


Ik geloof dat je verkeerd bezig bent saltybart, zo jaag je iedereen weg, ik zeg door de monopoly positief  kunnen ze blijven verhogen, er is geen echte concurrentie(ziggo en kpn) bepalen de prijs

Ik jaag niemand weg, u klaagt over de prijs en heeft het over opzeggen.
Tevens zegt u dat verlengen niet helpt, dan heeft u alleen de optie om over te stappen toch ?


Niet verlengen. Maar het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Kunt u hier eens kijken?

https://www.kpn.com/shop/aanpassen/verlengen/internet-tv

En opnemen is gratis bij 2 tv ontvangers. 

Dat is verlegen, je kan niet overstappen naar de nieuwe vorm zonder een verlenging van een jaar.


Ik geloof dat je verkeerd bezig bent saltybart, zo jaag je iedereen weg, ik zeg door de monopoly positief  kunnen ze blijven verhogen, er is geen echte concurrentie(ziggo en kpn) bepalen de prijs

U schrijft dat andere goedkoper zijn.

Door het continu verhogen van de abo prijs, worden andere goedkoper...

Waarom stapt u daar dan niet naar over?


Volgens het staatje boven zou het volgende gelden:

50,00 200m/bit

12,50 +TV

5.-- opnemen

5.-- extra TVbox, dubbele opnamen prijs

2,-- vastnummer

= € 77, -- 

pluspuakket kost dan €9.--

ik betaal maandelijks 86,51 dus dat verlengen helpt geen jota, 

Hallo @Joop Tijnagel ,

Je kijkt niet helemaal goed. Opnemen is gratis vanaf twee ontvangers. En het pluspakket is 6,99. 
Totaal wordt dan 76,99. Dat scheelt al aardig wat met wat je nu betaalt. En heb je ook een mobiel abonnement? Dan is het pluspakket gratis. 
 

Kortom: verlengen via die link die ik heb gepost, gaat je veel geld besparen.


Topic kan dicht, verlenging gedaan


Topic kan dicht, verlenging gedaan

Leuk om lezen dat je toch bent gebleven Joop!


Topic kan dicht, verlenging gedaan

Leuk om lezen dat je toch bent gebleven Joop!

Ja harstikke leuk, alleen het verleng contract klopt niet, hierin staat dat ik allemaal nieuwe apparatuur krijg, en vanaf morgen opnieuw aangesloten wordt, lijkt me vrij overbodig.

 


Topic kan dicht, verlenging gedaan

Leuk om lezen dat je toch bent gebleven Joop!

Ja harstikke leuk, alleen het verleng contract klopt niet, hierin staat dat ik allemaal nieuwe apparatuur krijg, en vanaf morgen opnieuw aangesloten wordt, lijkt me vrij overbodig.

 

Je krijgt nieuwe tv+ decoders, de oude moeten retour. Wat voor modem heb je nu staan ?


Ik heb een frit!Box 7590, heb het modem van KPN toen eraf gehaald, wifi versterkers werk alleen als je een utp verbinding maakt met die versterkers, dus die heb ik nooit gebruikt.

De Fritz!box geeft signaal in mijn hele huis met 2 etages.


Als vervangende apparatuur krijg je dan de TV+box DIW7022 en wil KPN de vorige tv-decoder graag terug @Joop Tijnagel 

Familie van Tijnagel Motoren te Nijmegen???


Nee, geen directe familie, maar wel naamgenote, dus  ik denk uit een tak van mijn opa, dus zoals jij zegt krijgt ik  een nieuwe TV Box, en die klik ik gewoon in op mijn fritz!box, zonder problemen en blijft mijn vaste telefoon gewoon in de lucht.


Nee, geen directe familie, maar wel naamgenote, dus  ik denk uit een tak van mijn opa, dus zoals jij zegt krijgt ik  een nieuwe TV Box, en die klik ik gewoon in op mijn fritz!box, zonder problemen en blijft mijn vaste telefoon gewoon in de lucht.

Vaste telefoon heeft niets te maken met een andere tv-decoder @Joop Tijnagel , dus als je vaste telefoon nu goed werkt, zou deze gewoon moeten blijven werken als je die in de verlenging meegenomen hebt.

 


Nee, geen directe familie, maar wel naamgenote, dus  ik denk uit een tak van mijn opa, dus zoals jij zegt krijgt ik  een nieuwe TV Box, en die klik ik gewoon in op mijn fritz!box, zonder problemen en blijft mijn vaste telefoon gewoon in de lucht.

Vaste telefoon heeft niets te maken met een andere tv-decoder @Joop Tijnagel , dus als je vaste telefoon nu goed werkt, zou deze gewoon moeten blijven werken als je die in de verlenging meegenomen hebt.

 

Alles staat erin zoals uit mijn vorige contract, dus als alles goed gaat, bedankt voor jullie tijd en hopelijk niet tot later, ( dit mag dicht nu)


Topics worden niet gesloten hier, succes met de nieuwe tv kastjes! Bij eventuele vragen kan je hier weer terug komen uiteraard!


Reageer