Skip to main content

Per 15-12-2023 ben ik overgestapt naar Simyo. Niettemin is het volle bedrag voor mobiel door KPN afgeschreven van mijn rekening i.p.v. de helft. Graag restitutie van de helft van dit maandbedrag.

Hallo @Peter Do ,

Over een maand wordt de periode vanaf 15 december automatisch gecrediteerd. En op dat moment aan jou uitgekeerd. Dit is de manier hoe het bij KPN (en veel andere bedrijven) werkt. Ik ga er dan wel vanuit dat je een bevestiging hebt ontvangen van de overgang. 


Hoi @Peter Do. Ik zie dat @Noordzee hierboven al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank. Na het opzeggen van je abonnement krijg je een eindfactuur. Wanneer je KPN abonnement op 15 december stopt, betaal je je abonnementskosten tot 15 december.

Wanneer je deze slotfactuur ontvangt verschilt:

  • Je krijgt je eindfactuur in de maand nadat je abonnement is gestopt, als je geen gebruikskosten in het buitenland hebt gemaakt.
  • Je krijgt je eindfactuur 2 maanden nadat je abonnement is gestopt, als je wel gebruikskosten in het buitenland hebt gemaakt.

Het teveel betaalde bedrag wordt verrekend met de verbruikskosten op jouw slotfactuur.