Skip to main content

Administratief is mijn verbinding geregistreerd op huisnummer 78 met toevoeging A.
Echter is de verbinding technisch opgeleverd op huisnummer 78 zonder toevoeging.

 

Onze meterkast zit in de gang en wordt samen gedeeld door beide huisnummers.

 

Elke keer al ik wijzigingen wil uitvoeren op mijn abonnement dan krijg ik vanuit de Servicedesk te horen dat ze niks kunnen.
De reden het Administratieve adres komt niet overeen met het technische adres. Je snapt dat dit erg frustrerend is.

 

Er zitten nu dus 2 ServiceID's op 1 ISRA, verbinding van 78 en 78A.
Graag zie ik dat het administratief en technisch gelijk aan elkaar, hoe kunnen we dit oplossen?
Het mooiste zou zijn dat er een 2de ISRA in de meterkast komt voor huisnummer 78A en dat technisch mijn ServiceID hierna verhuisd wordt.

Hallo @Lamia_S , misschien kan @Ward_ opheldering verschaffen, hij werkt voor KPNNetwerkNL en reageert hier op persoonlijke titel. Ik heb hem even ingeseind.

Succes.

 


Hoi @Lamia_S, goed dat contact opneemt. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je geboortedatum en klantnummer? Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


Hi @Denise_ ik heb mijn profielinfo ingevuld.

(Ik heb per ongelijk je reactie als juiste antwoord gemarkeerd maar zo ver was het nog 😅)


Ik heb navraag gedaan. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


Ik heb terugkoppeling ontvangen. Het is niet mogelijk om het technische adres te wijzigen naar nummer 78A. Er is namelijk maar 1 gezamenlijk ISRA aanwezig op nummer 78.

Zou je een eigen ISRA willen? Dan kun je deze aanvragen bij Mijn Aansluiting. Gaat het om een huurwoning? Dan moet jouw verhuurder dit voor je aanvragen. De kosten voor het realiseren van een nieuwe ISRA zijn voor jouw rekening.