Skip to main content

Oke ben er helemaal klaar mee!! 

Maanden lang dikke drama met die geen Nederlands sprekende roamler personen. Ondertussen had ik net een nieuwe baan en waren er privé omstandigheden. Elke keer konden hun niet als ik kon en andersom omdat ze dan met een ander project bezig waren. Oke dus ik moet vrij nemen bij een nieuwe baan??? 

Uiteindelijk kwamen er privé omstandigheden bij. Word je in het ziekenhuis gebeld waarom je niet thuis bent in gebrekkig Nederlands want hun moesten glasvezel aansluiten. Pardon? Ik zit aan het ander kant van het land in een ziekenhuis en glasvezel gaat voor? Dus ik moet maar alles aanpassen wat belangrijk is voor paar van zulke lui? Op dat moment wist ik niet hoe het ging lopen. Dus kon niks beloven  wanneer ik thuis was. Je kunt toch wel begrijpen dat als je naar het andere kant van het land word gestuurd dat er wel wat anders is dan een standaard medisch probleem?

Uiteindelijk in maart/april wou ik een afspraak maken omdat de rust begon terug te keren. Dat kon niet wat roamler deed dat niet meer. Wtf?? Nou oke. En nou? Toen ook kracht ingediend. Ben 1x gebeld en ik was aan het werk en zou later bericht erover krijgen. Als ik nou vraag dan hoor ik ja we hebbengebeld maar hoorden niks meer van je dus is de klacht afgesloten. Pardon!!!! 

Kreeg ik een brief kabel werd afgesloten... dus moest afspraak maken met een monteur. Die kon dus pas 2 weken na afsluiten! Oke 2 weken geen diensten!! Hierop dus mijn telefoon bundels verplicht gebruikt. Ik zou compensatie krijgen als ik was aangesloten.

Maar ja monteur kwam vrij laat en ik moest werken dus had weinig tijd. En zou de tv zelf aansluiten. Oke kabel gekregen etc. 

Maar toen kwam het de tv deed het niet!! Ik alles geprobeerd kabeltjes verwisseld etc resetten etc. Nog niks. Ik dus contact gezocht.

Ik heb verdomme dagen al is het niet weken gehoord dat het probleem bij mij lag en aan de kabels en heb 10x mijn verhaal moeten doen en uitleggen hoe ik de boel aangesloten heb. Nee mevrouw ligt echt aan de kabels.

Nadat ik me bedacht dat een kennis van me sinds kort monteur is bij kpn heeft hij eindelijk de boel doorgemeten! Wat bleek was geen tv verbinding en had internet dips. Heb een screenshot dat tv niet eens aangesloten was bij mijn abonnement!! Werd er gedaan dat dat niet mijn abonnement was!!

Ik dit gemeld. Nee hoor lag aan de kabels! Zucht!!! Nadat ik een bericht van die monteur had doorgestuurd kon het ineens wel. Goh mevrouw ja u heeft indd problemen met de verbinding... 

Heb inmiddels 2 nieuwe tv ontvangers en een nieuw modem wat heel omslachtig omgeruild moet worden. Nog ging het niet.. hij bleef maar doorlaten tot 70 % en viel het tv kastje uit. 

En ja hoor dan ligt het aan de kabels. Hoe heeft het aangesloten? Zucht weer het hele verhaal en uitleg moeten geven! 

Ze zouden me een monteur sturen en als hij iets in mijn huis vond wat mijn schuld was moest ik betalen. Lag het aan iets buitenhuis was de kosten voor hun. Maar ze wouden niks meer doormeten of in de aansluitkast kijken. Maar probleem werd constant het probleem bij mij gelegd!

Na een oproep op Facebook en wat lieve mensen in mijn omgeving die bij kpn werken en verder zijn gaan kijken heb ik sinds 11 juli weer tv. Zonder monteur en zonder dingen anders te doen bij mij thuis!! 

Uiteindelijk heb ik maanden stress gehad door dat met roamler en zowat 3 maanden niet tot nauwelijks mijn diensten kunnen gebruiken. En onkosten gemaakt! Komen ze met een compensatie van 1 maand abonnement gratis!!! Pardon?? Ik verwacht minimaal 1 maand tv en internet gratis en 1 maand mobiel gratis ofzo. Nou proberen ze weer overal onderuit te komen. Want als ik akkoord ging met die ene maand moest ik maar contact opnemen!! Pardon?

Goedemorgen @Knienke en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai :(

Hopelijk gaat ook alles weer goed met je gezondheid, kan me voorstellen dat het niet niks is wanneer je hiervoor naar de andere kant van het land wordt gestuurd. Ook mooi dat je tv inmiddels weer werkt maar de manier waarop dit allemaal is verlopen, verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Verder begrijp ik dat je een maand compensatie is aangeboden maar dat je hiermee niet akkoord gaat. Je hebt hier contact over gehad met een collega van de klachtenafhandeling? 


Ja die kwam met dit belachelijke aanbod. Later kreeg ik via de chat te horen dat ik nog werr van ze zou horen dat ze het verder gingen bekijken. Dit is nou eennweek geleden! Tot op heden nog niks weer gehoord!! 

De klachtafhandeling is 1 grote grap! Zo gaan jullie met vaste klanten om! 


Ja die kwam met dit belachelijke aanbod. Later kreeg ik via de chat te horen dat ik nog werr van ze zou horen dat ze het verder gingen bekijken. Dit is nou eennweek geleden! Tot op heden nog niks weer gehoord!! 

De klachtafhandeling is 1 grote grap! Zo gaan jullie met vaste klanten om! 

Het kan tot 10 werkdagen duren voordat de klachtenafhandeling contact met je opneemt @Knienke. Daarbij is het nu vakantieperiode waardoor de bezetting waarschijnlijk wat minder is dan normaal. Wacht het nog eventjes af, mocht je in de loop van volgende week nog niks hebben gehoord, laat me dit dan vooral weten. 


Ach jullie proberen al vanaf dag 1 onder compensatie uit te komen. Al is dit mij meerdere malen belooft. Ik geloof er niet meer in!! En in mijn gegevens staat binnen een week dat ze contact zouden opnemen. 

Hoop dat mensen 10x nadenken voor ze met jullie in zee gaan!!