Skip to main content

Goedemiddag! 

De afgelopen 8 maanden hebben wij zeer slecht tot geen internet gehad in onze woning. Wij hebben meerdere malen contact gehad met de klantenservice en verschillende keren alles gereset, opnieuw opgestart en een wifi test etc gedaan. Al die keren werd het niet beter.

Het abonnement waarvoor wij betalen is voor het de internet snelheid van 100mbit. De internet snelheid van de afgelopen 8 maanden is 4.1 mbit. Dit is een gigantisch verschil en sommige dagen hebben wij helemaal geen internet gehad en leefde wij op onze hotspot van onze mobiel, wat ook gigantisch veel internet kostte en van ons mobiele telefoon abonnement afging. 

 

Het de speedtest die uitgevoerd is samen met de klantenservice is gebleken dat onze gemiddelde internet snelheid op 4.1 mbit ligt. Nu is er eindelijk besloten na ruim 8 maanden, dat wij een nieuwe experia box opgestuurd krijgen, in de hoop dat het probleem opgelost wordt. 

 

Ruim 8 maanden hebben wij het volledige bedrag voor ons internet abonnement betaald, maar niet het internet gekregen waar wij recht op hebben. Erger nog!  Wij hebben tijden geen internet of een internet snelheid van 4.1 mbit gehad. In samenspraak met de klantenservices willen wij het dringend verzoek doen voor een tegemoetkoming voor de afgelopen ruim 8 maanden. Voor het feit dat wij niet het internet hebben gekregen waar wij voor betaald hebben en dat wij in die tussentijd extra kosten hebben moeten maken, omdat wij op onze hotspot van onze mobiele abonnementen leefden. 

 

Graag horen wij van jullie over de tegemoetkoming. 

Dag @Yannick93 dat klinkt allemaal niet best. Heb je nu wel goed internet?


Hoi @Joep1965, nee wij hebben momenteel nog geen internet. Aankomende vrijdag wordt onze experia box ingeruild voor een nieuwere versie. Hopelijk vanaf vrijdag goed internet. 


@Yannick93 ik schrik er echt van hoe dit is verlopen. Als de oplossing na 8 maanden een nieuw modem is dan vrees ik het ergste. Wat mij ook verbaast is dat je tot vrijdag moet wachten op een nieuw modem terwijl dat doorgaans de volgende dag geleverd wordt of hooguit twee dagen later. Welk type modem heb je nu? Heb je glasvezel of koper? Wat zegt deze site over de mogelijkheden? 


Hoi @Yannick93, welkom. 

Dus al 8 maanden slecht internet, dat is niet zo fijn. Heeft het nieuwe modem nu voor de oplossing gezorgd? Want ik wil graag meekijken naar wat ik kan betekenen in een tegemoetkoming. Maar dat is wel het handigste als het opgelost is. 

Zo ja, wil je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Hoi @Bart_Z , 

Gisteren hebben wij het nieuwe modem ontvangen en nu hebben we goed internet gelukkig. 
 

Fijn dat je wilt kijken naar een passende tegemoetkoming. Ik heb mijn gegevens aangepast. 

Ik hoor graag van je 


Fijn dat het nu goed werkt. Daar ben ik blij om. 

En bedankt voor de gegevens. Ik ben er ingedoken. Ik zie pas voor de eerste keer contact op 17 augustus over dit onderwerp. Toen werkte het even weer en bij het 2e contact is er al een nieuw modem gestuurd die voor de oplossing heeft gezorgd. Dit is heel netjes afgehandeld door collega's. Een aangezien de bekabelde verbinding verder het wel gedaan heeft kan ik hiervoor geen vergoeding geven. Wij geven namelijk geen garantie op wifi al helpen we je natuurlijk graag als er problemen mee zijn. 


@Bart_Z Dat is niet het geval dat over dit onderwerp het 1e contact is geweest op 17 augustus. Daarnaast hebben wij niet alleen last gehad van de Wifi, maar ook met de bekabelde verbinding. Telefonisch heb ik er contact overgehad met jouw collega's. De collega's gaven allemaal aan dat wij recht hebben op een tegemoetkoming. Zij hebben mij geadviseerd om een bericht te plaatsen op het forum en vandaar uit zou er een passende tegemoetkoming geregeld worden. Ik kan het ook telefonisch toelichten als je wilt, dan maken we een belafspraak voor vandaag en neem ik je mee in de situatie. 

 

Ik hoor graag van je. 


Ik kan het ook telefonisch toelichten als je wilt, dan maken we een belafspraak voor vandaag en neem ik je mee in de situatie. 

Ik denk dat da vrij nutteloos is. De informatie bij bij KPN geregistreerd staat is leidend in deze situatie. Niet uw verhaal. 


Alle gesprekken worden gelogd. Ik zie daar niets over dat alles. Ik zie hier ook geen eerder contact. Ik kan er dus niet meer van maken dan dat ik al aangeven heb. :(