Skip to main content

Geachte heer mevrouw,

Korte uitleg probleem; aanbieding gedaan door KPN (Cas zijn naam) voor kpn glasvezel voor overstappen vanaf Ziggo. Aanbieding door Cas (2 WiFi punten) plus de eerste 6 maanden voor 35 euro. Deze laatste korting is niet in het contract opgenomen (niet door mijzelf gecontroleerd, ging er van uit dat dat goed zou komen). Derhalve korting ook niet doorgevoerd. KPN klantenservice wil niks meer voor me betekenen. Ik heb 5 abonnementen lopen bij KPN.

Waarom moet dit zo’n probleem zijn, Cas werkt gewoon bij KPN. Zeer frustrerend dit. 

Misschien heeft Cas wel een te mooi aanbod gedaan.  Het is normaal gesproken of kado of korting en niet en. Misschien is er iets zien bij uw gegevens. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kan een moderater het nakijken.  Maar als u verder geen bewijsstukken heeft wordt het een lastig verhaal. 


Geachte,

Dank voor uw reactie. Hier het App- contact met de medewerker. Ik zal het profiel ook helemaal invullen

 


Maar haal snel uw telefoonnummer weg voor er misbruik van wordt gemaakt!!


 


Hoi @Jahoorzeker123 . Welkom op het forum.

Wij kunnen hier niet zoveel mee.  Ik snap dat het vervelend is maar ik kan alleen maar handelen naar dingen die zwart op wit staan. Ik weet ook niet wie Cas is. 

Mijn suggestie zou zijn om te bellen met 0800 0402 en de afdeling opzeggingen te vragen.  Je kunt ook overwegen een klacht in te dienen. Of dat iets oplevert weet ik niet.

Heeft Cas hierna nog gereageerd in je whatsapp gesprek?Â