Skip to main content

Beste,

Zojuist telefonisch contact gehad betreft het verlengen van mijn abbonement. Ik werd continu plat gebeld door jullie betreft het verlengen. Aangegeven even te moeten overleggen met mijn man en jullie zouden over 2 weken terug bellen. We zijn een ruim aantal weken verder en ik ben nog niet terug gebeld. Vandaar dat ik contact met jullie opzocht. Ik kreeg ene Floris aan de lijn, mijn situatie aan hem uitgelegd en verteld dat ik 6 maanden een korting zou krijgen omdat ik al zo lang klant bij jullie was. Floris nam mij totaal niet serieus en vertelde dat dit een externe partij is geweest en hun dit nooit doen. Geen enkele oplossing werd door Floris aangebonden. 

 

Super jammer dat er zo lacherig over wordt gedaan. Via deze weg wil ik dan ook een klacht indienen betreft bovenstaande situatie. Mocht dit via een andere manier moeten hoor ik dit graag. 

 

Vriendelijke groet,

Joyce 

Ik weet heel zeker en uit ervaring dat ook kpn zelf zo af en toe korting geeft.


Zo'n aanbod aan de deur of telefoon moet meteen geaccepteerd worden. Er kan later niet op teruggekomen worden. Zo werkt het helaas.

Maar ik lees dat u al klant bent. Dan is het eigenlijk heel onwaarschijnlijk dat u door KPN zelf gebeld bent. Dat doet KPN zomaar niet. Waarom zouden ze? U bent toch al klant? 


Hallo Nick,

Werk jij bij knp of wat? Zoals je kan lezen loopt mijn contract af en belde ze voor een verlening. Lekker bijdehand je antwoord. En het aanbod hoefde zeker niet direct geaccepteerd te worden. 


Hallo @Joycevdv, welkom! In principe klopt het wat Nick83 zegt.

 

Zo'n aanbod aan de deur of telefoon moet meteen geaccepteerd worden. Er kan later niet op teruggekomen worden. Zo werkt het helaas.

Maar ik lees dat u al klant bent. Dan is het eigenlijk heel onwaarschijnlijk dat u door KPN zelf gebeld bent. Dat doet KPN zomaar niet. Waarom zouden ze? U bent toch al klant? 

 

Zoals je ziet heeft hij al meer dan 30.000 berichten op het forum heeft geplaatst: hij heeft het vaak bij het rechte eind! Dat gezegd hebbende: er zijn inderdaad wel eens acties als bovenstaande. Ik begrijp uit jouw verhaal dat je teruggebeld zou worden, maar dit niet is gebeurd. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik of ik je er verder mee van dienst kan zijn.Â