Skip to main content

Ik probeerde de telefoon in de KPN XL winkel te betalen met mijn credit card. Omdat er geen enkele iPhone op voorraad is moet je het wel op deze manier doen, zodat de telefoon dan vanuit het centrale magazijn naar je toegestuurd wordt. 

De reden van betalen via de creditcard is de aankoopverzekering die ik graag wil gebruiken. De voorwaarde daartoe is dat je het lossse toestel afrekent met je creditcard. 

Hoe kan ik mijn factuur betalen in de winkel met de creditcard? 

 

Admin: Reacties uit verschillende topics samengevoegd tot je eigen topic. Graag niet dezelfde vraag in verschillende topics stellen.

Omdat de telefoon (geen enkele iphone trouwens) niet op voorraad was en ik de telefoon snel wilde hebben, werd deze naar mijn huisadres gestuurd. Telefoon inmiddels ontvangen, en nu wil ik de rekening graag (in de winkel) betalen met mijn creditcard en aankoopverzekering. De medewerkers weten niet hoe dit werkt. 

Dat je een abonnement niet kunt betalen met de creditcard, maar dit gaat om de aanschaf van een nieuwe telefoon! Graag hoor ik hoe ik de factuur kan komen betalen voordat deze automatisch wordt afgeschreven.

 


Hallo @GVESoN als je klant bent bij de SNS-bank, geldt die aankoopverzekering ook, dus ook zonder creditcard, maar met een PIN-pas.

 


Hallo @GVESoN je hebt deze vraag al in een ander topic gesteld. Zie daar mijn reactie.

 


Graag hoor ik hoe ik de factuur kan komen betalen voordat deze automatisch wordt afgeschreven.

Kan gewoon niet. Als u een toestel gelijk wilt betalen, koop hem dan apart. Los van het abonnement. 


Dank Jan, helaas loopt de aankoopverzekering via ICS Cards. Voor sommigen is dit wel een oplossing inderdaad.


Dank Jan, helaas loopt de aankoopverzekering via ICS Cards. Voor sommigen is dit wel een oplossing inderdaad.

Hallo @GVESoN nogmaals, als je klant van de SNS-bank bent geldt de aankoopverzekering óók via je PIN-pas, naast je eventuele creditcard van wie dan ook.

Het middel waar je op dat moment mee betaalt, daar geldt de aankoopverzekering bij.

 


Hoi @GVESoN en welkom op het forum! 

Dank Jan, helaas loopt de aankoopverzekering via ICS Cards. Voor sommigen is dit wel een oplossing inderdaad.

Hallo @GVESoN nogmaals, als je klant van de SNS-bank bent geldt de aankoopverzekering óók via je PIN-pas, naast je eventuele creditcard van wie dan ook.

Het middel waar je op dat moment mee betaalt, daar geldt de aankoopverzekering bij.

Dit klopt. Ik heb voor de zekerheid kort de voorwaarden bij de SNS doorgenomen en daar staat het volgende: 

HOE BEWIJS JE DAT JE IETS GEKOCHT HEBT MET SNS COMPLEET?
Met een (digitale) bon van de winkel waar je je aankoop hebt gedaan en een digitaal of papieren rekeningafschrift

Er staat niks in de voorwaarden over dat het met een creditcard gekocht moet zijn. 

Overigens wel dit, misschien goed voor jou om te weten:

Welke bedragen zijn verzekerd met de Aankoopverzekering? Per kalenderjaar kun je maximaal € 2.500 vergoed krijgen. Deze aankopen hebben een maximale vergoeding per gebeurtenis: ½ Smartphones tot € 500.

Onderaan de SNS aankoopverzekering pagina kun je een PDF met de voorwaarden vinden. 🙂