Skip to main content

1 nov liep KPN thuis contract af, deze stond gekoppeld aan mijn mobiel abonnement. Hier niet over nagedacht, dus 1 nov geen abonnement. Dus niet bellen etc.

Toen snel nieuw abonnement gepakt voor weer te kunnen bellen.

Echter zouden we nu graag willen wijzigen naar abonnement met toestel.. vorige abonnement was namelijk verlengbaar maar hadden we ivm verhuizingen nog geen gebruik van gemaakt.

Online kom ik niet verder bij wijzigen, graag jullie hulp!

Hallo @Beaaa bij iedere telefoonboer op de hoek  kun je een losse telefoon kopen en daar je KPN simkaart in stoppen.

 


Hallo @Beaaa 

 

Ik kan je verhaal niet echt volgen, een mobiel abonnement staat los van een KPN Thuis abonnement ook al heb je hem onder hetzelfde KPN ID gekoppeld, dus waarom je niet meer kon bellen is mij een raadsel, misschien was er toevallig net een storing.
Een abonnement loopt ook gewoon door na einde contract, het wordt dan maandelijks opzegbaar.

Als je vorige maand verlengt heb met sim-only zal je helaas nog even moeten wachten, je kan zo'n sim-only pas na 3 maanden omzetten naar een abonnement met toestel.

 

Dit zijn de voorwaarden om een sim-only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel:

Het moet een origineel sim-only abonnement ouder dan 3 maanden zijn. Het mag dus geen abonnement zijn waarbij al eerder een toestelkrediet bij heeft gezeten.
Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan omzetten niet meer, dan dien je te kiezen voor een verlenging.

 

Een sim-only omzetten naar een abonnement met een toestel kan enkel via de klantenservice 0800-0402 of in de KPN winkel worden geregeld.
Als je het abonnement laat omzetten krijg je een nieuw contract met een nieuwe looptijd en einddatum. 

 


Hallo @Beaaa , helaas kan je dit nieuwe abonnement op dit moment nog niet omzetten.

Een sim only abonnement kan voortijdig worden opengebroken naar een abonnement met toestel. Hier zijn echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zo dient het sim only abonnement minimaal 3 maanden actief te zijn. Vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het eind van het contract kan het niet meer, want dan kan je al ‘gewoon’ verlengen.

Het is mogelijk om dit met de collega's van de klantenservice te regelen. Je kunt hen telefonisch bereiken via 0800-0402 (gratis). Het kan ook in een KPN winkel. 

bron: sim only naar abo met toestel

Het openbreken van een Sim Only abonnement is alleen mogelijk bij abonnement die vanaf de start Sim Only was. Je kunt niet een abonnement met toestel omzetten naar Sim Only om deze dan weer om te zetten naar een abonnement met toestel.