Skip to main content

Ik ben een nieuwe klant en ga pas eind maart over naar KPN. Vandaag een factuur binnengekregen voor een telefoonnummer abonnement wat niet van mij is. Daarbij ook nog dat mijn huidige telefoonnummers niet te zien zijn in de app. Dus dan ook nog te vraag of dit dan goed gaat. KPN net aan de telefoon gehad en die kon mij niet helpen. Ze ging mij door verbinden maar na een half uur nog steeds niemand aan de lijn gekregen. Ik wil gewoon dat het opgelost wordt.

Probleem:

  • Krijg een factuur binnen voor een telefoon nummer wat niet van mij is = graag crediteren
  • Check of beide nieuwe (nummerbehoud) nummers wel goed over worden genomen eind maart op de dezelfde datum

 

Bij de overgang naar een nieuwe provider (KPN) met nummerbehoud, krijg je eerst een tijdelijk nummer van KPN tot de werkelijke datum van omzetting van je oude nummer naar KPN, dat tijdelijke nummer kun je niet gebruiken en is er puur om administratieve redenen @RobertAgustinaNoah 

Dus tot de overstapdatum ben je nog gewoon klant bij je oude provider met je huidige nummer.

 


Dank je voor je bericht! Ik krijg dus nu een factuur van het tijdelijke nummer van KPN. Dit gaat dus fout. Nu ben ik dus benieuwd of ze het dus wel goed hebben gedaan. @Nomen Nominandum 


Dank je voor je bericht! Ik krijg dus nu een factuur van het tijdelijke nummer van KPN. Dit gaat dus fout. Nu ben ik dus benieuwd of ze het dus wel goed hebben gedaan. @Nomen Nominandum 

Dan even gratis bellen met 0800 0402 @RobertAgustinaNoahÂ