Skip to main content

Beste KPN,

 

Helaas door cashflow problemen ben ik op meerdere adresseen op mijn naam en mijn telefoonnummers geblokkeerd.

 

Ik heb 23 oktober de middelen om alles in te lossen. Graag zou ik jullie hierover willen inlichten en hopelijk hiermee zonder ernstige gevolgen alles weer in orde en operationeel te maken.

 

Ik ben momenteel dus niet bereikbaar via telefoons omdat ze geblokkeerd zijn.

 

Graag met mij contact opnemen per email en bevestigen. Wil graag weer aangesloten zijn.

 

mvgr,

ERic

Neem contact op met de afdeling Collections. Op onderstaand nummer en tijden bereikbaar. Je kunt bellen met élke telefoon. Bijvoorbeeld van een kennis, vriend e.d.

Het is de énige route… Via de community kunnen de kpn moderators dit niet behandelen. Dat heeft te maken met verificaties die de AVG (wet privacy) vereist.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Je krijgt van hen dan een iDeal link. Dat kan dan ook vast naar je e-mail adres. Als je daarmee betaalt ben je binnen 2 uur weer (mobiel) aangesloten. Moet je wel internet hebben op je mobiel (wifi kan). Evt wifi via kennis. Even bij iemand op de koffie.


Hoi @animeric 
Je kunt -altijd- de KPN bellen, ook al ben je geblokkeerd
Gratis nummer zoals @PeterG ook al zegt 0800 0402.
Dus bel en vraag naar de afdeling collections.
Het forum kan hier niets voor je betekenen.
Zondags gesloten, dus bel morgenochtend vanaf 08:00 uur


Hallo @animeric ,

 

Graag met mij contact opnemen per email en bevestigen. Wil graag weer aangesloten zijn.

KPN gaat jou niet zelf een e-mail sturen. Ze gaan jou nu ook niet spontaan opnieuw aansluiten. 
 

Ik lees dat je komende woensdag (23 oktober 2024) kan betalen. 
 

Als je voldoende geld op je rekening hebt, dan is dat het het juiste moment om via elke willekeurige telefoon tijdens kantooruren contact op te nemen met 0800-0402. Spreek in “Collections”. Je kunt dan op hun aanwijzing direct de achterstallige kosten voldoen. Daarna ben je binnen enkele uren weer aangesloten. 


Reageer