Skip to main content

Ik heb een toezegging dat mijn rekening twee maanden 0 zou zijn en nu wordt er toch een bedrag afgeschreven. Btw ik ben een vrouw.

 

Admin: screenshot verwijderd i.v.m. privacy

KPN heeft een hele hoop vrouwen als klant, ik denk dat ze aan die informatie weinig hebben. Het beste wat u kunt doen is uw forumprofiel aanvullen. Dan kan een moderator met u mee kijken. Alleen de afspraak twee maanden 0 euro vindt ik zelf een zeer bijzondere afspraak.


U heeft het screenshot weggehaald. Ik werd in de mail aangesproken met deheer. Vandaar!


Aan deze afspraak is heel veel ellende door de overstap naarKPN vooraf gegaan. Trekt u mijn bewering in twijfel 🧐


Hoi @irenevlst, welkom terug!
Omdat je een XS4all abonnement hebt kun je met deze vraag het beste even terecht bij mijn collega's van XS4all.

XS4all Klantenservice

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.


En xs4all verwijst naar jullie. 

Graag het teveel afgeschreven bedrag retour. 

Bij wijze van ingebrekestelling zie ik het bedrag binnen twee weken na vandaag (1/10/22) op mijn rekening.

 

Vrgr mw mr Irene Steketee 


Ik heb nog even meegekeken @irenevlst, ik zie naast je XS4all abonnement ook het mobiele dat abonnement die wel via ons loopt, maar die is €0 zoals deze hoort te zijn.
Het is me even niet duidelijk over welke kosten je het hebt.