Skip to main content

Beste KPN,

Vorige week donderdag is er een terugbelverzoek aangevraagd, voor een verlengingsaanbod. Ik zou snel, dezelfde dag nog, teruggebeld worden.

Wij zijn nu 5 dagen verder en ik wacht nog steeds. 

Ik zie het telefoontje graag tegemoet, op korte termijn, zodat ik weet tegen welke voorwaarden ik kan verlengen.

Met vriendelijke groet,

DavidBO

Welkom op het forum @DavidBO! Heb je ondertussen iets gehoord van de afdeling? Zo niet, zou je willen laten weten welke afdeling dit was? En of het rechtstreeks via KPN was of via een andere partij?


Beste Bram,

dank voor de terugkoppeling. Ik ben nog steeds niet gebeld.

Ik heb contact gehad met de KPN klantenservice, zij hebben een terugbel verzoek geregeld door de afdeling die gaat over het aanbieden van een verlengingsaanbod. Ik weet even niet welke afdeling dat is.

Met vriendelijke groet,

David


@DavidBO is goed. Dan markeer ik dat voor nu als antwoord. 🙂 Mocht er op enig moment toch hulp nodig zijn hoor ik het graag van je. 


Hallo Bram, 

Dank wederom voor je antwoord. Toch zou ik graag nog hulp krijgen, of liever gezegd gebeld worden voor een verlengingsaanbod van mijn abonnement.

Kan jij dat regelen, of moet dat op een andere manier?

 

groet,

David

 


@DavidBO wil je in dat geval je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Dan kijk ik eerst in de systemen wie ermee aan de slag is geweest. Dan voorkomen we dubbel werk. 😉


Beste Bram, 

Dank wederom. Ik heb mijn profiel zojuist ingevuld.

 

met vriendelijke groet,

David


@DavidBO contact met de afdeling die outbound belt is altijd lastig. Ik heb daarom een duidelijke notitie voor je achtergelaten in je klantprofiel. Ik wil je vragen toch nog 1 keer naar 0800-0402 te bellen. Geef aan dat je een aanbod hebt gehad voor een verlenging. Maar dat er nog geen contact met je is opgenomen. 

Met de notitie die ik heb achtergelaten moet de collega voldoende weten om je verder te kunnen helpen. 🙂