Skip to main content

Beste, 

Tijdens mijn vlucht naar Abu Dhabi is terwijl mijn telefoon op vliegtuigstand toch 60.50 euro in rekening gebracht door KPN. Dit geheel onterecht. Ben al ruim 10 jaar klant en heb dit nog nooit mee gemaakt. Ook met zakelijk abonnement en abonnementen van gezinsleden dit nooit gehad. In dezelfde minuut tijdens mijn vlucht zijn er drie appjes van KPN binnengekomen met de kosten. Dit zag ik bij  aankomst. Graag zou ik hiervoor kwijtschelding willen. Graag hoor ik hoe dit kan want dit is wel een erg slecht begin van de vakantie. Vriendinnen in hetzelfde vliegtuig kregen het bovenstaande appje, in plaats van zn hoge naheffing. In goed vertrouwen hier samen uit te komen schrijf ik u. Hartelijke groeten, Vonne

 

Hallo @Vonne G , lees ik het goed dat je klant bij Simpel bent?

Dan moet je daar zijn en niet bij dit forum van KPN, de providertak.

Het kan zijn dat Simpel capaciteit van KPN wholesale afneemt, maar als klant van Simpel heb jij daar niets mee van doen.

Succes bij Simpel.

 


Beste Jan, ik ben geen klant bij Simpel maar bij KPN. Bericht van Simpel erbij gedaan ter referentie, dat de hoge kosten van KPN niet normaal zijn bij andere aanbieders.


Hierover wordt regelmatig geklaagd op dit forum maar KPN doet hier niets aan. Dit is precies de reden waarom ik nooit een mobiel abonnement zal afsluiten bij KPN.