Skip to main content

Vorige maand Ziggo Totaal Stop willen zetten.

Binnen de voorwaarden. Kreeg een blok in beeld dat dit nu niet kon. Probeer het nog eens. 6x gedaan. Nog niet. Volgende dag kpn gebeld. Medewerker heeft hem uitgezet.

Creditfactuur zou gemaakt worden. Maar pas bij volgende rekening. Daar was ik het niet mee eens. Direct. Mail van medewerker gekregen  spat se creditfactuur er aan komt. Ik heb de auto-incasso ingetrokken. En die betaald minus € 14,99 abonnement ziggo totaal.

Nieuwe factuur maand Erna geen credit zoals beloofd. Wel staat de hele rekening in het systeem NIET BETAALD zó komt Jan splinter door de winter. Ik ben al méér dan € 25,00

Kwijt aan telefoonkosten.mt men dat bij

Contact en Service noe

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste @Jaap.d.B, welkom! Wat jammer om te lezen dat het je zoveel moeite kost om Ziggo Sport Totaal op te zeggen. Heb je hierover dan nog eens telefonisch contact met ons gehad via 0800-0402? Op het forum heb je veelal contact met andere klanten en het enige wat zij kunnen doen is je informeren dat een factuur niet of maar gedeeltelijk betalen nooit de oplossing is. Je krijgt dan op een gegeven moment een betaalde herinnering en daar zitten dus weer kosten aan vast. 

 

Ik begrijp dat mijn collega wel een creditering gemaakt heeft. Dat komt inderdaad altijd op de volgende factuur. We maken daar geen tussentijdse factuur voor op. Het kan zijn, als de nieuwe factuur al in de maak is, dat dat zich met elkaar kruist. In dat geval komt het een factuur later. Ook dan krijg je het teveel betaalde natuurlijk terug. Mocht je toch nog vragen hebben of willen dat ik met je meekijk, laat het dan gerust weten. 


Hallo Marcia,

Het spijt me echt, zó negatief te moeten reageren. Maar u, schrijft nu ook dat de creditnota 

op de volgende factuur vermeld staat. Echter dit is weer niet gebeurd. Ik heb gisteren voor

de derde keer een kwartier in de wacht gestaan, ik heb het idee dat men allemaal corona heeft.

En ik hoop dat de creditnota nu  wordt gemaakt. Die heer heeft het mij nu beloofd.

Je hoeft geen professor te zijn! Waarom stelt KPN niet normaal een telefoonnumer in

voor facturatie en creditatie.  Maar genoeg, geschreven.

Met vriendelijke groet

Jaap de Bot

 


Alleen even een opmerking over de genoemde telefoonkosten.

…
. Ik ben al méér dan € 25,00

Kwijt aan telefoonkosten.

Welk nummer heb je dan gebeld?  KPN heeft een gratis telefoonnummer:  0800-0402


Het kan natuurlijk zo zijn dat de eerste collega het toch niet in orde gemaakt heeft. Daar ga ik in de eerste instantie nooit vanuit, maar moet natuurlijk altijd gecontroleerd worden als er vragen over zijn. Heb je nu het idee dat het in orde komt? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je adres en klantnummer. En inderdaad wat RBxx zegt:

 

Alleen even een opmerking over de genoemde telefoonkosten.

 KPN heeft een gratis telefoonnummer:  0800-0402

Dit is wel belangrijk om in het achterhoofd te houden: wij berekenen geen kosten voor het bellen naar onze klantenservice!