Skip to main content

Beste KPN,

Momenteel zit ik in het buitenland. Om hoge kosten te voorkomen heb ik een buitenlandbundel aangeschaft, naar aanleiding van de notificatie-SMS die mij op deze optie heeft gewezen. Na een tijdje kreeg ik opnieuw meermaals zo'n sms. In de veronderstelling dat mijn eerste bundel alweer op was, heb ik een tweede aangeschaft. Echter kreeg ik na een paar dagen alweer een dergelijke smsjes. Ik heb toen enigszins wantrouwend nog een bundel aangeschaft en gelijk gekeken of mijn bundel daadwerkelijk op was. Dit bleek niet zo te zijn. Enigszins geïrriteerd over die onnodige lading notificatie-SMS’jes heb ik toen contact opgenomen met de klantenservice (wat nogal lastig is, aangezien je eigenlijk alleen maar kunt bellen binnen kantooruren en ik met een tijdsverschil van 9 uur zit). Ik heb de klantenservice gevraagd of ze tenminste één bundel ongedaan konden maken, aangezien ik nu al op 90 euro aan buitenlandbundels zit - veel geld als je het mij vraagt. De klantenservice kon mij helaas niet helpen. Zonder verdere uitleg. Nu zit ik dus met een onnodig hoge telefoonrekening en een paar buitenlandbundels die ook nog eens binnen een maand verlopen.

Ik had gehoopt dat KPN wat flexibeler zou zijn in dit soort gevallen. Ik hoor dan ook graag of er toch nog een oplossing kan komen.

 

Hoi @Fraps en welkom op het forum! Hopelijk heb je een leuke tijd in het buitenland! Wil je je profiel invullen, dan kijk ik met je mee naar de bundels die zijn geactiveerd.