Skip to main content

Beste KPN,

Ik zou begin augustus X bedrag terugkrijgen. ik heb dit nooit gestort gekregen op mijn rekening. Transacties van mijn rekening wil ik graag laten zien als bewijs. 

zou graag verder geholpen willen worden. meerdere keren gebeld en gehoord te hebben dat jullie het wel goed hebben verwerkt maar er is iets fout gegaan.

Met vriendelijke groet,

Max

Beste KPN,

Ik zou begin augustus X bedrag terugkrijgen. ik heb dit nooit gestort gekregen op mijn rekening. Transacties van mijn rekening wil ik graag laten zien als bewijs. 

zou graag verder geholpen willen worden. meerdere keren gebeld en gehoord te hebben dat jullie het wel goed hebben verwerkt maar er is iets fout gegaan.

Met vriendelijke groet,

Max

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hoi @maxlubbe, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je iets terug zou krijgen, meer dan dat weet ik nog niet. Ik heb geen gegevens van je en weet dus alleen wat je in je bericht zegt.

  • Waarvoor zou je precies een bedrag terugkrijgen?
  • Gaat het over een Thuis abonnement of een mobiel abonnement?

Het kan zijn dat er een openstaand bedrag was, als dat het geval is wordt een vergoeding eerst daarmee verrekend en als de vergoeding meer was dan dat wordt het verschil nog overgemaakt. Dat is een voorbeeld, zoals gezegd kan ik er zonder gegevens niet veel over zeggen.

Als je er meer over kunt vertellen kan ik meedenken. Daarnaast kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen.