Skip to main content

Door een fout van KPN is mijn bestelling van een mobiel sim only + thuis internet & TV geannuleerd. We hebben telefonisch een nieuwe bestelling gemaakt, maar dit viel buiten een kortingsperiode waardoor ik €25 aansluitingskosten betaald heb voor internet & TV. 

De collega heeft een notitie gemaakt dat ik op 11 oktober moest bellen om dit terug te storten. Zowel gister als vandaag kreeg ik niet iemand aan de lijn, vandaar mijn post. 

Kan dit alsnog teruggestort worden?

Mijn gegevens staan in mijn profiel. Bij voorbaat dank!

Welkom op het KPN Forum @Robbin de Groot !

De snelste manier om dit probleem voor je op te lossen, is te bellen met de telefonisch klantenservice van KPN, dan kan een medewerker het direct voor je oplossen en/of aanpassen.

Bel hiervoor (gratis) met het nummer: 0800 - 0402
(Van maandag t/m vrijdag van 8:00 en 18:00 uur en zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar)

Spreek nadat de voice respond stem heeft gevraagd waarvoor je belt het volgende in: “vraag over factuur en betalingen” dan wordt je doorverbonden met de juiste afdeling.

Wil je geholpen worden door een moderator van het forum, vul dan je forum profiel volledig in, zodat de moderator je gegevens (NAW gegevens, klantnummer, etc.) direct heeft zodra je aan de buurt bent.
Deze gegevens zijn ALLEEN door jezelf en een KPN moderator in te zien!
De wachttijd totdat een moderator antwoord geeft, kan momenteel oplopen tot 5 dagen, als je geluk hebt kan het ook eerder zijn (het is druk op het forum).

Je hiermee voldoende geholpen te hebben.


@Michel.uit.Arnhem de creditatie wordt bij de volgende factuur verrekend dus als meneer pas over 5 dagen wordt geholpen is dat geen probleem. Verder staat in zijn post dat hij al zijn gegevens al heeft ingevuld.

 

Ik denk dat we niet iedereen naar de klantenservice moeten sturen als dat niet nodig is, dit valt prima hier op te lossen en dan heeft Robbin ook bevestiging dat het er goed in staat.


@Michel.uit.Arnhem de creditatie wordt bij de volgende factuur verrekend dus als meneer pas over 5 dagen wordt geholpen is dat geen probleem. Verder staat in zijn post dat hij al zijn gegevens al heeft ingevuld.

 

Ik denk dat we niet iedereen naar de klantenservice moeten sturen als dat niet nodig is, dit valt prima hier op te lossen en dan heeft Robbin ook bevestiging dat het er goed in staat.

Je hebt volkomen gelijk @Ik_Combineer !

Ik heb de zin waarin @Robbin de Groot dat schreef over het hoofd gezien, kan natuurlijk gebeuren (ben ook maar tenslotte een mens), dus hartelijk dank dat je mij scherp houdt zo laat op de avond.

Ik sta volledig achter je aanvulling op mijn bericht, maar het is natuurlijk aan @Robbin de Groot wat hij persoonlijk het prettigst vind, bellen of toch wachten op een moderator.

Daar kunnen wij niet over beslissen vind ik zelf.


Dankuwel beide! En zo laat nog, enorm bedankt. Dat is een duidelijk bericht. Ik heb er geen haast bij, wachten op een moderator is dus prima. Klantenservice is doorgaans moeilijk te bereiken voor mij, omdat ik overdag werk.


Dankuwel beide! En zo laat nog, enorm bedankt. Dat is een duidelijk bericht. Ik heb er geen haast bij, wachten op een moderator is dus prima. Klantenservice is doorgaans moeilijk te bereiken voor mij, omdat ik overdag werk.

 

Graag gedaan hoor Robbin!
Ik ben een echt avondmens, dus voor mij was het nog niet zo heel laat, als je begrijpt wat ik bedoel.

Maar fijn dat alles je nu duidelijk is geworden, want daar doen we het tenslotte ook voor.
En in jouw situatie is het begrijpelijk, dat je gewoon wacht tot een moderator jouw vraag behandeld, en er geen haast in het spel is.


Hallo @Robbin de Groot, dankjewel voor je bericht en welkom op het forum! 

Erg fijn dat je je profiel al hebt ingevuld, nu kon ik direct met je meekijken. Ik zie dat de factuur voor je thuis abonnement is uitgekomen op 11 oktober en dat de activatiekosten van €25,00 hier direct op in mindering zijn gebracht. Dit is gelukkig helemaal goed gegaan. Mocht je de specificatie van de factuur willen bekijken dan kan je hiervoor inloggen op MijnKPN. Laat het vooral weten als je nog vragen hebt. 


Beste Liesbeth,

Super bedankt, ik zie het inderdaad in de factuur in de app. Vreemd dat de medewerker dit niet kon bevestigen vooraf. Maakt verder niet uit natuurlijk, scheelt weer gedoe!