Hi, ik ben jaren een tevreden gebruiker geweest (en nog steeds voor mobiel etc) van KPN geweest. Allen echter doordat ik in het buitengebied woon is internet nooit echt van de grond gekomen hier (op basis van ADSL ongeveer 12MBps) nu heb ik glasvezel via Solcon (deels KPN dochter) en heb dus mijn KPN internet en TV abonnement opgezegd.Ā
Ik kreek netjes de vraag om alle apparatuur (1x modem, 1x LTE-router, 1x digitene, 2x tv-kastjes) terugzet sturen. Dit heb ik ook gedaan echter een tijdje geleden kreeg ik bericht dat ik niet alles terug gestuurd zou hebben. Ik zou 1x TV ontvanger en de digitene en LTE-router niet terug gestuurd hebbenā¦Ā Dit heb ik echter zeker wel gedaan. Ik moet wel zeggen dat ik niet alle afstandsbedieningen heb mee gestuurd, deze gebruikte ik niet en die liggen vast nog "ergens" maar heb ik (nog) niet tegen gekomen...
Toen heb ik gesproken met de helpdesk en een medewerker vertelde mij dat dit kennelijk niet goed is gegaan en heeft alles netjes gemarkeerd als zijnde terug gestuurd, dit zou dus geregeld zijn.
Maarā¦Ā nu net kreeg ik weer een email bericht met de melding dat ik nog niet alles terug gestuurd zou hebbenā¦???
Wie kan mij hier mee helpen? Ā