Skip to main content

Sinds eind augustus 2016 heb ik een abonnement afgesloten, met een samsung galaxy S6. Deze verliep eind augustus 2018. Dit abonnement is blijven doorlopen, en betaalde ik tot maart 2020 nog steeds hetzelfde bedrag als waar eind augustus 2016 aan het begin van het abonnement.

Lijkt mij dat dit niet klopt. En dat ik 1,5 jaar lang teveel heb betaald. Ik ben ook overgestapt naar Vodafone. Ik heb er al eens over gebeld, maar ik heb niks meer gehoord over het afhandelen van dit. Inmiddels is dat ook al weer een jaar geleden.

Jammer dat je zo lang hebt gewacht.  Je had de claim voor 1 september 2019 moeten doen. Het is nu verjaard. Hier kan je er alles over lezen.


Je bent niet de enige. Mij proberen ze ook geld af te troggelen. Wat n bedrijf. Jammer dat telfort er niet meer is.


@dragonfly60 dit heeft niets te maken met geld aftroggelen. 


@Joep1965 Als ik bij andere lees die ook niet zo lang geleden dit soort gevallen omschrijven. Krijgen zij het wel voor elkaar om te veel betaalde toestelkosten terug te ontvangen.

De toestelkosten zaten bij het abonnement in, niet losgekoppeld zoals dat nu het geval is. Sinds het overstappen na een andere provider ben ik hier al mee bezig. Maar het is erg lastig. 

Een toestel was natuurlijk niet gratis, maar dat zat bij je abonnementsgeld in. Na 2 jaar heb je toestel natuurlijk afbetaald, dus zou je minder gaan moeten betalen. Maar dat is niet gebeurt. En of ik de claim voor 1 sept 2019 had moeten doen, dan had kpn alle abonnementen automatisch om moeten zetten en niet nog moeten laten doorlopen. 

Maar ik hoop dat er een kpn medewerker zelf dit ook nog gaat oppakken. Daar krijg ik hier nog geen reactie op. Het klopt natuurlijk niet dat je na 2 jaar, je toestel hebt afbetaald, dat je daarna nog meer gaat betalen.


Hoi @dietje81, welkom hier. 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt dat je teveel hebt betaald. Je hun hiervoor nog een aanvraag doen via dit formulier. Collega's gaan zich er dan over buigen en kijken of de aanvraag terecht is.Â