Skip to main content

In december en januari afgerond 35,- teveel betaald. zou verrekend worden. In februari moest ik 2,23 betalen.Volgens mij mis ik nog een paar tientjes? Dit alles omdat "iemand" een gamepass voor de Xbox besteld zou hebben. Ik heb een Playstation.

Hoi @Huppeltut, goed dat je contact met ons opneemt. Ik kijk graag even met je mee.

Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.


Dank voor je reactie, ik heb alles ingevuld.


Ik zie op de factuur van van 25 februari een vergoeding van € 35,- staan. Jouw abonnements- en toestelkosten waren op dat moment samen nog €37,20. Daarbij had je 3 cent aan verbruik. Minus de vergoeding van € 35,- klopt het dus dat je € 2,23 hebt betaald.

De vergoeding die je toen is toegezegd, heb je dus ontvangen.

Maar ik zie ook dat je op 28 maart opnieuw contact hebt opgenomen, omdat Xbox Game Pass Ultimate nog steeds aan stond. Een collega van de klachtenafdeling heeft dit verder opgepakt. Mijn collega heeft Xbox Game Pass Ultimate uitgezet. Ik kan dit bevestigen. Ook heeft mijn collega een vergoeding ingevoerd van €62,66. Deze vergoeding ontvang je op de volgende factuur. Die zal je waarschijnlijk deze week nog ontvangen. Ik wil je vragen dit nog even af te wachten.


Ok hartstikke bedankt, het is mij duidelijk. Top !!