Skip to main content

waarom worden gebruikers benadeelt met de zogenaamde buitenland bundel van KPN ??? Is het extra service of extra geld AFKLOPPEN van mensen ???? Denk het laatste. Waarom is het niet standaard uit en moet je een sms sturen om te kunnen internetten zoals bij andere providers ??? Antwoord: om geld af te troggelen van klanten. Nooit meer kpn voor mij

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

waarom worden gebruikers benadeelt met de zogenaamde buitenland bundel van KPN ??? Is het extra service of extra geld AFKLOPPEN van mensen ???? Denk het laatste. Waarom is het niet standaard uit en moet je een sms sturen om te kunnen internetten zoals bij andere providers ??? Antwoord: om geld af te troggelen van klanten. Nooit meer kpn voor mij.


waarom worden gebruikers benadeelt met de zogenaamde buitenland bundel van KPN ??? Is het extra service of extra geld AFKLOPPEN van mensen ???? Denk het laatste. Waarom is het niet standaard uit en moet je een sms sturen om te kunnen internetten zoals bij andere providers ??? Antwoord: om geld af te troggelen van klanten. Nooit meer KPN


waarom worden gebruikers benadeelt met de zogenaamde buitenland bundel van KPN ??? Is het extra service of extra geld AFKLOPPEN van mensen ???? Denk het laatste. Waarom is het niet standaard uit en moet je een sms sturen om te kunnen internetten zoals bij andere providers ??? Antwoord: om geld af te troggelen van klanten.


I got charged 220 euros in total in 3 months time as I travelled through different countries within EU. KPN is doing this deliberately so they can literally steal money from customers in a legal way.KPN is far from being a good respectable telecommunications company. Using this kind of tricks to financial benefit from the tricky situation is very vile. The competitors of KPN shouldn’t be worried as KPN is shooting themselves in their own feet with this behaviour. 


Beste @Kpnisnaaiers, welkom! Het is niet toegestaan om in meerdere topics hetzelfde bericht te plaatsen. Ik heb daarom een eigen topic voor je aangemaakt. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. Wij moderators zijn ook aanwezig en springen in wanneer nodig. We pakken topics op volgorde van binnenkomst op. Het kan een aantal dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie van ons krijgt. 


Ik had mijn dataroaming uit en heb alsnog 60 euro  extra betalings kosten gekregen. Hoe kan dat ????? Heb ook geen notificatie gekregen bij 80%. Ik wil graag dat het bedrag kwijtgescholden wordt. Heb al meer dan 200 euro extra data geld gekregen in 3 maanden tijd. Waar zijn jullie mee bezig ?????


Dat is waarschijnlijk verbruik via het maritieme netwerk op zee. Bijvoorbeeld op een veerpont ofzo.


Dat klopt niet, ik zat te slapen heb niks gebruikt. Kijk na de tijdstip van het bericht.

Dit is de 3 e keer dat dit gebeurd. 

Graag alle teveel betaalde bedragen terug storten en het nieuwe bedrag annuleren.

Zo kun je niet met klanten omgaan. Ik verwacht zsm een terugkoppeling hiervan.


Hi @Kpnisnaaiers! Als je dataroaming uit hebt staan dan zou je dit soort kosten niet moeten krijgen. Je toestel maakt dan geen internetverbinding met het mobiele netwerk daar, dus ik ben ook benieuwd waar dit vandaan komt. Als je het verbruik in je toestel bekijkt, zie je hierin dan wel dat er data is verbruikt? We registreren geen spook MB's, dus er moet verbruik geweest zijn. Controleer in je iPhone ook of de iCloud synchronisatie zo ingesteld staat dat deze geen mobiele data verbruikt. Dat kan ook nog wel eens een boosdoener zijn als je in het buitenland bent. Zou je ook een foto kunnen sturen van hoe je toestelinstellingen staan met betrekking tot roaming? Hopelijk kunnen we door dat door te nemen voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt.Â