Skip to main content

Ik heb zojuist Internet en TV afgesloten.

Tijdens het samenstellen van het abonnement van mijn voorkeur staat de eenmalige kosten continu op 0 euro.
Als ik dan naar winkelwagen ga van mijn nieuwe abonnement, dan staat er ineens 25 euro activatiekosten onder mijn eenmalige kosten.
Is dat een fout in de huidige black friday actie?
Als de activatiekosten terecht in rekening zijn gebracht, dan zou het fijn zijn als dat ook tijdens het samenstellen van het abonnement al zichtbaar is. In alle vormen en combinaties die ik probeer komen ze hoe dan ook in mijn winkelmand terecht.

Hoi @Jeppiepruts .  Heb je de bestelling al helemaal doorgevoerd en daarna op de bevestiging gekeken?  Ik vermoed dat het daar wel goed staat.

Zo niet, kun je gewoon aankloppen en als de datum dan overeenkomt met de actieperiode wordt het alsnog verrekend. 

Hoi @Erwin van KPN .
De bevestiging is eigenlijk het eerste moment dat ik het pas zag. Dus ja, daar staat het op.
Ik ben pas daarna terug gaan kijken en zie dat bij het samenstellen het op 0 euro staat. Maar in de winkelmand op 25.
Mijn vraag is vooral: zou het nu gratis moeten zijn of niet tijdens de Black Friday deal? Ik vind er verder geen informatie over. Ook geen actievoorwaarden ofzo.

Als ik het zo bekijk zit dat er bij deze deal niet bij, ​@Jeppiepruts : https://www.kpn.com/blackfriday

Het heeft even geduurd maar de fout op de site is aangepast. De eenmalige kosten van 25 euro worden vanaf samenstellen abonnement gemeld.

Reageer