Skip to main content

Getriggerd door een folder over de vele nieuwe aanbieders op het glasvezelnet in de gemeente Hilversum. Ben ik naar mijn slapende contract gaan kijken. Een vorm die niet mee bestaat. Ik was van plan via de App Mijn KPN telefonie uit te schakelen en over te stappen naar het hussel pakket. Dat lukt niet via de Mijn KPN app en kom je als gebruiker  in een loop terecht. Even gebeld met KPN en om een herbereking gevraagd voor het overstappen  op het nieuwe hussel contract en met uitzondering van telefonie alles ongewijzigd gelaten. Kon mijn  oren en ogen niet geloven. Met mijn slapend contract betaalde ik dus ruim 11 euro in de maand meer dan met het nieuwe hussel contract. Ik heb in 3 jaar misschien wel € 400,- bij de KPN laten liggen. 

Oproep voor mensen met een slapend, houd je contract elje jaar tegen het licht. Ga je omhoog dan  blijf je zitten, ga je omlaag dan sluit je een nieuw contract af. 


*Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Toch is het voor elk huishouden een andere berekening. In sommige gevallen is het duurder en bij andere juist goedkoper om over te stappen. Waarin zat voor u het verschil?


Het verschil zat bij mij in het Internet en TV kijken pakket. Dat is gedaald van € 71,- naar € 60,- per maand.Â