Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem, en kan daar niet mee akkoord gaan. Het staat duidelijk op de website dat het contract beëindigd wordt op het moment van uitschrijving en niet anderhalve maand later…

Heb al uitgebreid telefonisch contact gehad met een medewerker van de klantenservice (geen gratis nummer vanuit het buitenland!), maar die houdt voet bij stuk. Hoe los ik dit op?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Ojee @MoniqueAHH, wat zuur zeg dat dit zo moeizaam gaat 🙁

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Done 


Bedankt! Ik zie als reden voor de ‘normale’ opzegtermijn staan dat jullie buiten contract zijn en daarom de normale maand opzegtermijn. Dit vind ik een hele vreemde redenatie, en ik zal er dan ook persoonlijk zorg voor dragen dat jullie de laatste maand aan abonnementskosten weer van ons terug gaan krijgen! Rond 20 november zal jullie slotfactuur opgemaakt worden, waar de vergoeding van deze abonnementskosten ook op terug te vinden zal zijn.

Heel veel plezier gewenst in jullie nieuwe land!


Beste Maja, hartelijk dank voor de reactie. Ook ik vond dat een vreemde redenering, want ook een maandelijks opzegbaar contract is een contract en de KPN maakt op de emigratie-pagina geen onderscheid of voorbehoud.

Het zou erg mooi zijn als we het teveel betaalde terug ontvangen, alvast hartelijk bedankt voor de moeite!


Inderdaad, het zou helemaal niets uit moeten maken tot wanneer je contract loopt/liep!

De vergoeding staat er in, dus het gaat helemaal goed komen 🙂