Skip to main content

hallo jullie overstap service heeft voor mij op gezegd bij ziggo 

dat  is op 19 juli ingegaan  .maar ik krijg nu weer gewoon een rekening van ziggo voor augustus.

wat moet ik doen .of wat doen juillie 

gr demaar

Hallo @demaar ,

Ik zou meteen Ziggo bellen en daar informeren of jouw opzegging daar bekend is. 


KPN doet hier niets aan. Heeft u van Ziggo een bevestiging gekregen van de opzegging?


ja ik heb emails van ziggo gehad over de eind datum

en ik heb ook ziggo gebeld die zegt dat er een afrekening komt maar ik nu al 1.5 maand te veel betaald .? ik wacht deze maand maar af .

dank je


ja ik heb emails van ziggo gehad over de eind datum

en ik heb ook ziggo gebeld die zegt dat er een afrekening komt maar ik nu al 1.5 maand te veel betaald .? ik wacht deze maand maar af .

dank je

Graag gedaan, het zal de werkwijze van Ziggo zijn. Daar kan niemand hier verder iets aan veranderen. Het gaat vast uiteindelijk goedkomen. 


ja ik heb emails van ziggo gehad over de eind datum

en ik heb ook ziggo gebeld die zegt dat er een afrekening komt maar ik nu al 1.5 maand te veel betaald .? ik wacht deze maand maar af .

dank je

Graag gedaan, het zal de werkwijze van Ziggo zijn. Daar kan niemand hier verder iets aan veranderen. Het gaat vast uiteindelijk goedkomen. 

Doet KPN ook zo. Die blijft ook facturen sturen tot na dat het abonnement echt afgelopen is. Pas echt veel later volgt er een slotfactuur waarop alles verrekend word.


Reageer