Skip to main content

Beste Klanten service,

Ik heb net mijn abonnement verlengt met 12 maanden.

Tijden het verlengen werd op het scherm aangegeven dat ik 12 maanden internet voor 37,50 krijg. In de bevestiging is de korting opgesplitst in 3 maanden 7,50 korting en 12 maanden 18,17. Dit is niet in overeenstemming met de beloofde 12 maanden voor 37,50.

Graag verneem ik ook wanneer ik in aanmerking kom voor een software update van het modem en een upgrade naar de tv+ box.

Met vriendelijke groet,

Leo Ekelmans

Hoi ​@LE6 

Welkom op de community van KPN.

Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de Afdeling Opzeggingen, Contractbeheer en Verlengingen van KPN.

Een medewerker van deze afdeling kan jouw hierbij het beste helpen, en je tevens omzetten naar naar een actueel internet abonnement tezamen met de KPN TV+ ontvanger.
Vaak krijg je daar dan ook een leuke korting bij.

Via de community is dit helaas niet mogelijk.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De openingstijden van deze afdeling zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt doorverbonden met bovenstaande afdeling.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen:

De actuele thuis abonnementen met de actuele prijzen zijn:

Wat leuk dat je opnieuw kiest voor KPN, ​@LE6! 💚

Ik kan me goed voorstellen dat je navraag doet over jouw korting. Kan je mij misschien vertellen tot wanneer jouw abonnement loopt/liep? Als jouw abonnement nog 3 maanden loopt, dan kan het zijn dat je dus 3 maanden overlap hebt en dat het aanbod eigenlijk neer komt op 12 maanden 45 euro per maand komt. Maar goed, ik weet niet hoe het precies bij jou zit.

Als je wilt dat er iemand naar kijkt, dan is het inderdaad beter om telefonisch contact met ons op te nemen. Je kan hiervoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer