Skip to main content

Zie net de nieuwe factuur binnenkomen en moet opeens de volle mep van €73,50 betalen. Dat strookt niet met de aanbieding die ik in de brievenbus vond dat ik nog een jaar voor een beetje normale prijs mijn internet zou krijgen. 1e jaar € 35  en dan nog een jaar € 45 zo uit het hoofd. 

Deze week e.e.a. ook in de mail ontvangen. 

Kan KPN klantenservice dit rechtzetten, ik voel me lichtelijk geflest.

Zie net de nieuwe factuur binnenkomen en moet opeens de volle mep van €73,50 betalen. Dat strookt niet met de aanbieding die ik in de brievenbus vond dat ik nog een jaar voor een beetje normale prijs mijn internet zou krijgen. 1e jaar € 35  en dan nog een jaar € 45 zo uit het hoofd. 

Kan KPN klantenservice dit rechtzetten, ik voel me lichtelijk geflest.

Ben je nieuwe klant of heb je verlengd ?

Als je verlengd hebt of net nieuwe klant bent, dan zou je korting op het contract moeten staan.
Als dit het geval is, bel even de klantenservice. 
Ook hun kunnen je contract erbij pakken, en dan zullen ze uiteraard de korting die op het contract staat alsnog toepassen.


Hi @JeeJeeBee, welkom hier. 

Volgens mij gaat dit over een korting die automatisch zou worden toegepast zonder dat jij iets hoeft te doen. Dit gebeurt ook automatisch, mits je niet in de tussentijd je abonnement hebt aangepast. 

Wanneer heb je de brief gekregen? Het kan namelijk zijn dat de brief en factuur elkaar hebben gekruist. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @JeeJeeBee, welkom hier. 

Volgens mij gaat dit over een korting die automatisch zou worden toegepast zonder dat jij iets hoeft te doen. Dit gebeurt ook automatisch, mits je niet in de tussentijd je abonnement hebt aangepast. 

Wanneer heb je de brief gekregen? Het kan namelijk zijn dat de brief en factuur elkaar hebben gekruist. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi @Alex van KPN , klopt, ik zou niets hoeven doen. Nou, dat blijkt helaas niet gewerkt te hebben ;-)
De flyer heb ik weken geleden al ontvangen per snailmail, de email precies op de factuurdatum. Heb gebeld met de klantenservice, die heeft een aantekening in het systeem gemaakt. Zij vermoedde dat het komt omdat factuur en aanbiedingsemail beide op 25 jan zijn aangemaakt en elkaar dus gekruist hebben. Wordt als het goed is op de volgende nota allemaal rechtgetrokken.

Als aanpassingen aan je abo triggeren dat de korting vervalt zit er ergens een foutje in de logica. Er is namelijk idd wel iets veranderd: ik heb mobiel ook naar KPN gehaald en combineer dat dus. Meer omzet dus, lijkt me geen goede reden om de korting dan in te trekken :-)

 


Duidelijk, bedankt voor je antwoord. Dan verwacht ik ook dat dit goedkomt. Wat je zegt klopt helemaal, mobiel erbij verandert niets. Met een aanpassing aan je abonnement bedoel dat je overgestapt bent naar een andere vorm met je vaste verbinding, eventueel met een andere korting. Dat is dus niet het geval en heeft dus geen invloed.