Skip to main content

Fijn dat KPN dit corrigeert, heb daar ook wel vertrouwen in maar heb wel een vraag over het toegezegde cadeau bij overgang van Delta naar KPN deze maand. Wij zijn overgegaan omdat onze oude TV kuren vertoont maar begrijp nu dat het nog tot 6 maanden kan duren voordat de toegezegde Philips TV opgestuurd wordt. Dat zou heel teleurstellend zijn. Kan iemand helderheid verschaffen? Mvg, AussieF

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @AussieF wat heeft jouw vraag met dit topic te maken?

Maak hier beter een eigen topic voor aan, dan reageren we daar.

Inbreken in een bestaand topic is tegen de huisregels en geeft verwarring wie nu aan wie antwoordt etc.


Dat JanD, mijn redenatie was dat het aansluit, het gaat immers om een toezegging door KPN en dit topic kwam naar voren bij een zoekopdracht, vandaar maar goed, als "huisregels" daar moeite mee hebben schik ik mij daarin.


Inmiddels contact gehad met Sidekix.nl die dit uitvoert voor KPN. Twee weken na aansluiting stuurt men het toegezegde cadeau op. Even afwachten dus. (Van 2 bronnen, beide KPN, had ik 2 tot 6 maanden gehoord.)

Voor nu even in de wacht tot pakweg 12 juli 2023.


Hallo @AussieF, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Het welkomstcadeau wordt verstuurd nadat jouw verbinding is geactiveerd. Doorgaans ontvang je van ons een werkdag na activatie van jouw abonnement een e-mail met een Track & Trace. Hiermee kan je de bezorging van jouw welkomstcadeau volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over het leveren van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Is jouw abonnement al langer dan twee werkdagen actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op via 0800 0402.