Skip to main content

Beste KPN, 7 Oktober is mijn toestel binnengekomen bij Recommerce dat kan ik namelijk zien aan de status via PostNL. Nog niets vernomen en geen status update. Het bedrijf verschuilt zich achter een website met alleen mogelijkheid om te mailen en krijg de vraag vandaag of ik het verzendbewijs wil opsturen. Dan gaan bij mij alle alarmbellen af, ik heb een toestel retour gestuurd met een totaalbedrag van 598 euro. Hoe bestaat het dat er zo met klanten wordt omgegaan, kan KPN hier nog iets mee, is een servicenummer of ergens waar ik kan escaleren?

Hoi @Nordlandt . Wat jammer dat het moeizaam verloopt.  Wij repareren zelf niks. Dat doet recommerce voor ons.

Alle communicatie verloopt ook via hun.   Als het goed is heb je een account aangemaakt toch?  En kun je met ze mailen? 


Dag Erwin, dat klopt ik heb contact opgenomen een dagen na aankomst van het pakket. Het contact verloopt moeizaam, ik heb keurig het verzendbewijs, postNL tracker en mijn iMei doorgegeven echter blijft het dagenlang stil alvorens er een reactie komt. Wat ik gewoon heel bijzonder blijf vinden dat een servicegericht bedrijf gewoon niet telefonisch bereikbaar is. Ik zit dagenlang op een bericht terug te wachten en als er iets terugkomt is het vaak een nieuwe vraag maar geen concreet antwoord met een oplossing.


Dag Erwin, dat klopt ik heb contact opgenomen een dagen na aankomst van het pakket. Het contact verloopt moeizaam, ik heb keurig het verzendbewijs, postNL tracker en mijn iMei doorgegeven echter blijft het dagenlang stil alvorens er een reactie komt. Wat ik gewoon heel bijzonder blijf vinden dat een servicegericht bedrijf gewoon niet telefonisch bereikbaar is. Ik zit dagenlang op een bericht terug te wachten en als er iets terugkomt is het vaak een nieuwe vraag maar geen concreet antwoord met een oplossing.

Ja, dat zou mij ook gaan irriteren moet ik toegeven.  Het belangrijkste is wel dat het ticket er is en er gereageerd wordt (ook al is dat met grote tussenpozen). Dan weten we dat het balletje in ieder geval wel is gaan rollen.

Hopelijk hebben ze snel een positieve update!


Reageer