Skip to main content

Inmiddels al een dikke maand geleden een toestel retour gestuurd en het wordt maar niet gecrediteerd. Niemand die dit even oppakt!!! Heb meerdere keren geprobeerd deze forum op te komen de afgelopen maand en altijd in storing. Ik heb contact gehad met een accountmanager die de factuur met een maand heeft uitgesteld maar ondanks dat toch nog steeds geen oplossing, ook weer contact opgenomen en reageert ook niet meer op mijn mail.

Heb 2 maal telefonisch gebeld waarbij ik de eerste keer er gewoon opgeflikkerd word na mijn vraag en een tweede keer 23 minuten in de wacht wordt gezet door MORA en dan met het verhaal komt dat ze me gaat doorzetten naar een andere afdeling, daarna wordt ik zo wederom erop geflikkerd!!! Wat een enorme teleurstellend bedrijf kunnen jullie toch zijn als er wat moet gebeuren, betaal zowel zakelijk en privé veel geld aan jullie en nu dreigen jullie met afsluiten omdat jullie het niet regelen!! als dit gebeurt dan vertrek ik ook meteen met de hele bups ( niet dat jullie daar warm of koud van worden ) 

De online klantenservice en de zogenaamde begeleiding naar contact is gewoon een web van onzin waarbij je gewoon met geen mogelijkheid naar de juiste vraag wordt geleid en/of naar het echte contact met de daadwerkelijke klantenservice, onvoorstelbaar dit !

Nu nogmaals!!! en meer voor het vastleggen van al mijn probeerseltjes om jullie te bereiken dus wederom de vraag voor het afwikkelen van deze order met bestelnummer **********

 

Admin edit: privégegevens (bestelnummer) verwijderd

Hallo @DDV8768976 ,

voor het vastleggen van al mijn probeerseltjes om jullie te bereiken dus wederom de vraag voor het afwikkelen van deze order met bestelnummer **********

 

 

Mijn advies is om dit vast te leggen via een vraag via de website:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


En wederom wordt je weer gestuurd naar iemand anders!!!! 


Hoi @DDV8768976, welkom op ons forum!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen, ik denk dat je in dit geval het beste toch een klacht in kunt dienen via het formulier die Noordzee hierboven stuurt.