Skip to main content

Goedemiddag,

 

vanwege een hypotheekaanvraag probeer ik het resterende deel van mijn toestelkrediet af te betalen. Ik heb bij de bank gevraagd of een afschrift van betaling voldoende is, maar helaas willen ze hiermee niet akkoord gaan. Ik heb inmiddels het formulier van de site gebruikt om een afbetaling van het krediet te doen via Ideal, maar met een bevestiging van deze betaling kan ik dus nog niets.

Hoe kan ik het proces versnellen zodat de registratie bij BKR z.s.m. wordt aangepast. In dit geval zit er (nogal) wat tijdsdruk op, omdat de financieringsperiode bijna verloopt. Waar kan ik dit het beste melden bij KPN? Via de telefonische klantenservice kwam ik helaas nog niet verder. 

 

Alvast enorm bedankt!

Het forum is niet de snelste route zeker als het wat drukker is kan het enkele dagen duren voordat je topic wordt opgepakt.

Ook wanneer opgepakt zal er tijd overheen gaan om het te regelen.


Je kan ook bellen met de afdeling collections op 0800-0402 bereikbaar op werkdagen

(lees helaas her en der dat het proces niet te versnellen is maar je kan het proberen natuurlijk)


Beste @Havermout, welkom! Voor zover ik weet, duurt het na betaling maximaal 5 werkdagen voordat het verwerkt is. Ik ben bang dat de collega's daar ook vrij weinig aan kunnen veranderen, maar het staat je zeker vrij om het na te vragen 🙂.


Dank voor de reacties. Ik heb inmiddels een hele vriendelijke medewerker van KPN aan de telefoon gehad. Hij heeft met verder geholpen!