Mijn vraag staat in de titel. Ik krijg een mooi aanbod van Ziggo en overweeg mijn abonnement die al tientallen jaren bij KPN loopt, op te zeggen
U kunt in mijnkpn vinden tot welke datum uw contract loopt of liep.
Zie MijnKPN. Producten- thuis- internet- Abonnement. Daar zie je de einddatum. Ligt die in het verleden dan kun je overstappen. Al zien we je niet graag gaan natuurlijk.Â
Als jullie met een goed aanbod komen, blijf ik. Zij bieden aan totaal sport, ook ESPN eredivisie, opnemen enz. € 63,- p.m. 1e jaar 50% € 31,50 p.m.
Hallo ​
Dat kun je zien in Mijn KPN of de MijnKPN-app. Â Dit plaatje hieronder laat een voorbeeld zien van thuisinternet.
Â
..
Als jullie met een goed aanbod komen, blijf ik. Zij bieden aan totaal sport, ook ESPN eredivisie, opnemen enz. € 63,- p.m. 1e jaar 50% € 31,50 p.m.
Dat is de nieuwe klanten aanbieding. Bij Ziggo volgens mij.
Een provider, welke dan ook, kan bestaande klanten nooit hetzelfde aan korting, extra pakketten of cadeau bieden als nieuwe klanten.Â
Er zijn consumenten die daarom elk jaar overstappen.Â
Welkom bij de community ​
We snappen heel goed dat je als trouwe klant ook graag van voordeel wilt genieten. Daarom hebben we een paar dingen speciaal voor jou:
- Blijven Loont: Bij het verlengen van je abonnement krijg je altijd een mooi aanbod. Je kunt daar meer over lezen op kpn.com/blijvenloont.
- de MijnKPN app: In de MijnKPN app vind je Voor Jou. Hier vind je winacties, inspiratie, deals en nog veel meer.
- Persoonlijk contact: Heb je specifieke vragen of wil je kijken of jouw abonnement nog wel bij je past? Je kunt altijd met ons in gesprek via Facebook, Instagram of X of plan een belafspraak met ons in.
We helpen je graag verder om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.