Skip to main content

Vandaag zou de monteur de eind installatie verrichten, tussen 15 en 17:00 uur. Het enige dat is gekomen is het bericht dat hij niet komt!  Geen mededeling waarom dan niet. Klanten service gebeld “wij hebben geen idee” Dus de monteur beslist zelf dat het weekend is. Zit je dan geen Internet, geen TV geen WiFi. Klanten service ja vervelend gewoon 3 dagen wachten. Dan denk je regel wat onderneem aktie, stuur een storingsmonteur, nee dat mag niet en er zijn kosten aan verbonden. Hé hallo wie blijft er in gebreke?  Maar nee nul op rekest, klant je zoekt het maar uit verder. Service 0,0  Ik weet niet of ik nog wel “nieuwe klant wil zijn” toch morgen maar even met Ziggo bellen! 

Hoi @Jan Koppenol . Welkom op het forum.

Wat een narigheid. Ik vrees dat ik die monteur niet kan bespoedigen maar mocht jij een mobiel nummer bij KPN hebben kan ik daar wel gratis een grote bundel op zetten. 


Daar zit juist de grote zwakte, de monteur besluit om 15:36 uur het bericht te verzenden dat hij komt, om 15:37 uur het bericht dat hij maandag komt. De afspraak met KPN is dat er een monteur zou komen tussen 15:00 uur en 17:00 uur. Vervolgens zegt diezelfde KPN wij kunnen niets voor u doen . Nee sterker KPN u heeft tot nu toe nog helemaal niets gedaan. Het is ronduit een schande dat omdat het weekend is je de klant vervolgens 3dagen in de kou laat staan.


Hoi @Jan Koppenol . Hoe is dit afgelopen?


Uiteindelijk afgelopen maandag het huis “de afmontage”. Wel met extra kosten, op de “bon” stond 1 TV de slaapkamer boven is dus extra. Nu kijken of de rekening ook gaat lopen vanaf afgelopen maandag. Al met al slordig verlopen, verdiend geen schoonheidsprijs.


Zaterdag naar lang wachten aan de telefoon…..Service heel slecht betaal al jaar en dag voor fox service dat je eerder wordt door verbonden. Helaas gebeurt dit nooit en dan zeggen wil je alsnog doorverbonden worden of zal ik het oplossen?  
NT kastje doet niks meer. Jammer stuur ik dinsdag wel iemand langs…..hier extra data en kijk champion finale en Roland maar via je mobiel…doei 

Geen  service in weekend en ik moest nog blij zijn dat het dinsdag al kan!!!


@KpnRoy wat verwacht u eigenlijk? Dat KPN ergens in een kantine een lading monteurs heeft zitten die daar de hele dag zitten te duimendraaien en meteen in de auto springen als u storing heeft?


Meneer bijdehand! Waarschijnlijk zit je zelf in de kantine! ik ben teleurgesteld in de service die ik ontvang. Ik verwacht een goede klantenservice en reparaties moeten snel worden uitgevoerd. Als er een probleem is, zou ik graag willen dat het direct wordt opgelost, zelfs tijdens het weekend, in plaats van dat ik drie dagen moet wachten. Ik ben bereid om te betalen voor reparaties, maar ik verwacht wel de juiste service, vooral omdat ik bijna 160 euro per maand aan KPN betaal.” En nu heb ik niks!!!! 


Dan moet je een zakelijke abonnement nemen.  Dan heb je binnen 4 uur verbinding.  Kosten zijn dan rond de € 1000,00 per maand.  Voor consumenten is er geen 24 uursservice. Dat is gewoon te duur voor de prijs die je per maand betaald. Het is namelijk niet levensbedreigend. U kunt een vergoeding aanvragen als de storing is opgelost. 


Zakelijk heb ik al op kantoor. Daar betaal ik al de hoofd prijs ook zelf de snelheid moeten aan leggen. Want dat is niet gratis op een industrieterrein voor bedrijven. Dus ook dat weet ik hoe het werkt. Vandaar dat ik toch de mogelijkheden moet hebben dit ook op te lossen

en als je overal wat niet levensbedreigend is niks mag van vinden. Dan kan je ook waarschijnlijk een week zonder stroom !!! 


Maar wat is er aan de hand? 


Nt kastje doet niks meer branden de lampjes niet op stroom nagekeken daar ligt het niet aan 


Kastje al twee minuten van de stroom gehaald? Dat is het enige wat je kan doen helaas.