Skip to main content

Geachte KPN, 

Ieder jaar moet ik voor mijn administratie alle facturen uitprinten. Dit kost veel papier. Het enige wat ik zou willen hebben is een jaarafrekening op totaal niveau met een uitsplitsing naar product met totaal onkosten per maand. Hiervoor zijn een beperkt aantal pagina's noodzakelijke. De detailgegevens, in de huidige facturen, dienen wat mij betreft 7 jaar inzichtelijk te bij een controle van de Fiscus. Kunt u aangeven waar ik dit overzicht kan vinden?  En als die er niet is kunt u ervoor zorgen dat dit in de loop van het jaar wordt gemaakt? Ik neem aan dat KPN Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen ook hoog in het vaandel heeft.

Met vriendelijke groet,

PvE50000

Halo @50000 , dat bestaat niet bij KPN, je kunt maandelijks de beschikbare facturen downloaden, digitaal opslaan en alleen wanneer nodig uitprinten.

De meeste bedrijven moeten maandelijks BTW-aangifte doen, dan is een jaarlijks overzicht ook niet zinvol.

 


Dank je JanD, echter niet alle bedrijven zijn BTW plichtig, maar willen wel graag een totaaloverzicht voor hun administratie (digitaal opslaan en/of uitprinten).

@KPN graag mijn RFC in behandeling nemen. Dat zou wel zo fijn zijn


Hi 50000, welkom hier. 

Ik zal dit verzoek doorgeven, ik verwacht echter niet dat het op korte termijn in behandeling wordt genomen. Dit wordt namelijk op basis van prioriteit gedaan. In ieder geval bedankt voor de suggestie.