Skip to main content

Hallo, 

 

Na een dramatische start met KPN Netwerk en het aansluiten van glasvezel (24 mei 2022 aangevraagd, 29 september 2022 uit eindelijk geleverd), komt er een nieuw hoofdstuk aan. Niet alleen zorgt dit voor opnieuw veel stress. Maar lijkt alles ontzettend moeilijk te zijn.
In verband met een verhuizing per 1 januari 2023 heb ik op 30 november 2022 (nog voor de maand opzegtermijn) een mail gestuurd naar opzeggen@kpn.com
Binnen 14 dagen zou ik antwoord krijgen maar tot op heden niets gehoord. Via Facebook zoek ik wel contact, maar ik moet nu weer iedereen achterna zitten.
Ik heb aangegeven dat ik naar een adres verhuis die dezelfde diensten (glasvezel) niet kan leveren. 
Het vervelende is dat er nu bewijs stukken nodig zijn om dit aan te tonen. Best begrijpelijk, maar waarom moet ik nu eerst 10,50 bij de gemeente betalen om een papiertje te krijgen (BRP) die nodig is? Terwijl ik een huurcontract van de nieuwe woning kan leveren (zonder extra onnodige kosten).
Daarnaast is een mailtje terug met een afwijzing of akkoord over opzeggen een kleine moeite. Nu brengt het alleen maar extra stress mee.. 

 

Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden.

 

Groet,

Nick 

Hi @Nival en welkom op het forum! Verhuizen brengt al genoeg stress met zich mee, dus ik kan me voorstellen dat je dit er niet graag bij wilt. 

Opzeggen gaat via onze afdeling opzeggingen, die zijn niet werkzaam op het forum. Als zij aan hebben gegeven dat een BRP nodig is voor het mogen opzeggen van het abonnement, dan kan ik daar alleen in meegaan. Wel kun je telefonisch contact met hen opnemen via 0800-0402. Dit kan doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Vraag dan naar de afdeling opzeggingen, en dan kunnen zij dit verder met je doornemen. Hopelijk is alles dan snel geregeld, en succes alvast met het verhuizen! 


Ik begrijp dat u een lopend jaarcontract heeft? Kan KPN wel leveren via de telefoonlijn? Dat is welleenswaar geen glasvezel, maar mogelijk geen reden om het contract te ontbinden. Tenzij de snelheid maar 10 mbit is ofzo?