Beste,
Op 17-01-24 heb ik mijn contract verlengd bij KPN, daarbij heb ik een aantal kortingen gekregen waarbij ik akkoord op heb gegeven. Tot heb heden is er een totaal ander bedrag constant gefactureerd.
Toen ik hier over belde werd er tegen mij verteld dat de kortingen niet klopten en dat ze dit terug gingen draaien. Allemaal leuk en aardig maar je kan niet een contract na 4 maanden zomaar aanpassen, zeker niet omdat ik alleen voor de verlenging ben gegaan omdat ik een goede aanbieding kreeg.
Bij het verder navragen heb ik ook gevraagd of ik voor de fout die KPN heeft gemaakt ik gecompenseerd word werd er gezegd dat ze hier niks aan kunnen doen.
Niet alleen word het contract zomaar aangepast wat helemaal niet mag, ik word met valse voorwaarden binnen gehaald(gehouden) die later terug getrokken worden en puntje bij paaltje krijg je ook geen goedmakertje terwijl nieuwe klanten van alles en nog wat krijgen.
Ik hoor hier graag spoedig over terug met de reactie dat het contract behouden word hoe het ook is afgesproken.