Skip to main content

Ook bij mij valt 'van der’ in _alle_ communicatie van KPN weg. Ook in emails. Dat is nogal slordig!

De programmeur heeft waarschijnlijk zelf geen tussenvoegsel in zijn/haar naam?

Kunt u dit voor mij ook aanpassen?

Dank je.

 

Groet

 

Hans vd H

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Hanzie56 Hoi Hans en van harte welkom op ons forum!

De tussenvoegsels kloppen niet in de communicatie die je ontvangt lees ik, dat hoort inderdaad niet zo. Ik denk dat 't meer te maken heeft met dat 't niet helemaal goed in het systeem staat, dan met de programmeur 😉 Goed dat je het aankaart natuurlijk. Ik kijk graag even met je mee. Vul je daarvoor jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Extra opmerkingen of dingen zoals het rekeningnummer kan je kwijt in het veld ‘persoonlijke opmerkingen. 

Geef je hier een seintje zo gauw je je gegevens hebt ingevuld?


Dag Alexandra,

 

Deze persoonlijke gegevens laat ik niet achter op een forum…

De gegevens staan goed in jullie systeem, zo is al gecontroleerd.

Maar alle communicatie is zonder tussenvoegsels, dat is ook zo bij KPN medewerkers, zo hoorde ik (“ik ben er al aan gewend...” kreeg ik te horen)


Hallo @Hanzie56  @Alexandra vraagt je gegevens in het privé-deel van je profiel in te vullen, die zijn alleen voor jou en KPN zichtbaar en niet voor derden.

Dus in het openbare forum hoef je geen privé-gegevens te delen.

 

 


Dank voor je reactie, maar toch laat ik geen gegevens achter op een forum. Lekken zijn met de regelmaat van de dag te lezen. Ik ben voorzichtig geworden.

Is er een andere manier om dit op te lossen?


Bellen met de klantenservice 0800-0402 is dan de enige optie.  Zonder klantgegevens kan een moderater niets doen.


Is er een andere manier om dit op te lossen?

Hallo @Hanzie56 nee, dit is de enigst veilige manier of @Alexandra moet je uitnodigen via een privé-bericht die gegevens met haar te delen, maar dat is niet veiliger dan de gegevens achterlaten in het privé-deel van je profiel.