Skip to main content

Hallo!

 

ik heb mijn TV abbonement opgezegd, en dus ook een brief/doos gekregen. Maar ik heb recentelijk een verbouwing gehad, en ben hierdoor de ontvanger zelf kwijt geraakt.. 

Kunnen wij hier samen tot een oplossing komen?

 

Met vriendelijke groet,

Hi @Sander VM! Bedankt voor het melden. Het doel van het beleid is te garanderen dat we zoveel mogelijk tv-ontvangers terug krijgen om te refurbishen en recyclen. Niet het blind in rekening brengen van iedere ontvanger die niet direct terug wordt gestuurd. 

Wat ik voor je wil doen is dit doorgeven aan de afdeling logistiek. Ik verwacht dat daarmee de zaak is afgesloten. Ik mag hier geen volledige garantie op geven. De afdeling logistiek zal eerst nog kijken naar of je bijvoorbeeld eerder 20 andere ontvangers bent “kwijtgeraakt”. 😉 

Vul je profiel in en laat hier weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan zet ik het direct door naar de afdeling logistiek en geef ik je hier een update. 


Dag @Bram_ ! 
 

Dat is zeker niet het geval. Toch ontzettend bedankt dat je dit hebt willen melden!

Ik had het nog telefonisch geprobeerd op te lossen via de klantenservice, maar kreeg nog net niet te horen van: “Jammer joh, eigen schuld.” Erg teleurstellend. 
 

Ik zal het profiel even invullen en wens je een goed weekend toe!

 

-Sander

 


@Sander VM ik heb ondertussen alle relevantie notities in het systeem geplaatst. En de afdeling logistiek laten weten dat er sprake is van een onhandigheidje en geen kwade opzet. 😉