Skip to main content

Ik heb vandaag tv+ besteld. Abonnement gaat per 28 februari in.. momenteel heb ik kpn compleet met espn kanalen er gratis bij. Ik heb straks weer een contract voor een jaar, is het niet zo dat ik dan korting moet hebben en een andere modem? Want we hebben momenteel experiabox v10. Heb trouwens voorlopig alleen tv+ en streamen genomen dus zonder tv..

 

groet Mario

U krijgt geen andere Experiabox. De v10 word nog gewoon ondersteund. 

U zult als het goed is 5 euro Entertainmentkorting krijgen op ESPN. ESPN kost volgens mij € 12,50. 


Hallo @Mario27 ,

Als je ook een mobiel abonnement hebt, dan kun je op één entertainmentpakket een entertainmentkorting krijgen van vijf euro per maand. 
Check het schema hieronder voor de verschillende mogelijkheden. Voor een aantal zoals pluspakket en ESPN heb je uiteraard ook TV-basis nodig. 

 

 


En als ik later tv erbij neem krijg ik espn compleet dan weer gratis , net als nu, of moet ik dan abonnement betalen?


U krijgt geen andere Experiabox. De v10 word nog gewoon ondersteund. 

U zult als het goed is 5 euro Entertainmentkorting krijgen op ESPN. ESPN kost volgens mij € 12,50. 

Niet op ESPN, want hij geeft geen TV-zenders. 


En als ik later tv erbij neem krijg ik espn compleet dan weer gratis , net als nu, of moet ik dan abonnement betalen?

Nee, zie het schema hierboven voor de prijzen. Het gratis ESPN-pakket bestaat alleen maar bij de oude KPN-compleet abonnementen.


Bedankt voor de antwoorden! Ik ga het vanzelf meemaken of het een vooruitgang is 😀☺️


U krijgt geen andere Experiabox. De v10 word nog gewoon ondersteund. 

U zult als het goed is 5 euro Entertainmentkorting krijgen op ESPN. ESPN kost volgens mij € 12,50. 

Niet op ESPN, want hij geeft geen TV-zenders. 

Hmmm.... als je het zo beredeneerd... zonder tv kun je dus helemaal geen ESPN afnemen? 


Klopt @Nick83 ,

Ik heb geen KPN TV, kan ik wel entertainment bestellen? 

Jazeker, entertainment zoals Spotfy, Netflix, Disney+, HBO Max of Xbox Game Pass Ultimate kan je bestellen als je alleen een Mobiel abonnement hebt. Kijk hiervoor in MijnKPN. Alleen voor de zenderpakketten, zoals ESPN Compleet, Duits Pakket of Film1 heb je een KPN TV abonnement nodig.

 

bron: 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten.htm