Skip to main content

Goede morgen,

 

Wij zijn al geruime tijd klant bij KPN, zowel voor een thuis abonnement (internet en TV) als een mobiel abonnement. Dit levert ons diverse bundelvoordelen op, zoals korting op Spotify maar ook een gratis ESPN Compleet zenderpakket. 

Nu maken wij natuurlijk dagelijks gebruik van ons internet, TV kijken doen wij echter nooit. Enkel in het weekend wordt gekeken naar ESPN. Er wordt dus eigenlijk alleen gebruik gemaakt van ons ESPN Compleet zenderpakket. 

Nu wil ik graag het abonnement omzetten van een internet en TV abonnement, naar een internet abonnement. Echter wil ik wel graag ESPN kunnen kijken. Is er een mogelijkheid om over te schakelen naar enkel een internet abonnement, maar:

  • Het ESPN compleet pakket te blijven behouden als onderdelen van het bundelvoordeel (mobiel abonnement blijft immers actief).
  • Het behouden van overige bundelvoordelen, zoals korting op Spotify Premium.

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

Sjoerd

Hallo @Sjoerd B ,

Goed nieuws en slecht nieuws. Ik begin met het slechte nieuws: 

ESPN-compleet is allen maar af te sluiten in combinatie met een TV-abonnement. Zeg je TV op, dan verdwijnt het ESPN-Compleet abonnement ook.

Spotify kun je wel met vijf euro entertainmentkorting aanhouden bij alleen internet. 

 

bron: 

https://www.kpn.com/hussel/voordelen/entertainmentkorting.htm

Ik wil alleen Internet en Mobiel, maar geen TV. Kan ik alsnog Entertainmentkorting krijgen? 

Ja, dat kan. Je krijgt alsnog 5,- korting op je internetabonnement wanneer je Spotify of Netflix kiest. Entertainmentopties zoals ESPN Compleet, Pluspakket en Film1 zijn wel alleen voor klanten die ook TV in hun abonnement nemen.