Skip to main content

Heb mee gedaan met test tv kastje, door de zeer slechte wifi kon ik deze test niet afmaken, op verzoek van moderator Alex_P heb ik dit kastje retour gestuurd, onder barcode3SLFVZ628486494 op 29-11-2022.

Nu krijg ik het verzoek om het kastje op te sturen, klopt de administratie wel bij jullie of gaat gewoon alles bij KPN fout. 

 

Nu krijg ik het verzoek om het kastje op te sturen, klopt de administratie wel bij jullie of gaat gewoon alles bij KPN fout. 

Dat klinkt zuur zeg!! Natuurlijk gaat er bij een groot bedrijf weleens wat fout. Ik ben al 30 jaar klant en heb de klantenservice nog maar twee keer nodig gehad. De moderater gaat dit vast regelen voor je. En nu naar buiten want de zon schijnt!!


Hi @Dderksen. 

Ik zag ook jou privébericht maar ik zal hier reageren. Die brief mag je uiteraard als niet verzonden beschouwen, is naar iedereen verstuurd. Omdat het om een pilot ging met relatief weinig testers is dat niet zo strak ingericht, weinig gebruikers die dit in de tussentijd terug hebben gestuurd. Dus ja, er gaat ook nog weleens iets goed hier. 

Ik ga hier in ieder geval een melding van maken. Laat het me weten mocht je toch nog een herinnering krijgen. 


mijn dank is groot


 

Nu krijg ik het verzoek om het kastje op te sturen, klopt de administratie wel bij jullie of gaat gewoon alles bij KPN fout. 

Dat klinkt zuur zeg!! Natuurlijk gaat er bij een groot bedrijf weleens wat fout. Ik ben al 30 jaar klant en heb de klantenservice nog maar twee keer nodig gehad. De moderater gaat dit vast regelen voor je. En nu naar buiten want de zon schijnt!!

joep 1965, wanneer ik naar buiten ga maak ik zelf wel uit, ik ga er maar gemakshalve vanuit dat je punten aan het verzamelen bent, maar als je niks te melden hebt, meldt dan niks.