Skip to main content

Hallo,

Op 18-12-2023 heb ik de TV ontvanger en de Modem retour gestuurd naar KPN (track&trace 3SPNMK001654421, gewicht 1,44kg), maar vandaag 26-12 krijg ik een email dat de TV ontvanger wel is ontvangen maar de modem niet!

 

Groeten,

Dimitris

Hoi @gdimitris 

Welkom op het Forum van KPN.

 

De afgelopen weken is het erg druk geweest bij de pakketbezorgers, maar ook zeker in het magazijn van KPN, waardoor er zaken zoals retourzendingen wat vertraging hebben oplopen.
Het is natuurlijk al goed nieuws, dat het modem al retour is verwerkt in het magazijn van KPN.
Al begrijp ik heel goed, dat je het nu ook graag wilt weten van de TV ontvanger, omdat het volgens de ontvangen e-mail nog niet retour is gekomen.

Via het forum kan een KPN Moderator voor jouw even gaan kijken binnen je gegevens, wat de status is? maar ook om te zien of de TV ontvanger alsnog binnen is gekomen?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop.


Hoi @gdimitris. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Het terugsturen van de apparatuur en de brief hebben elkaar waarschijnlijk gekruist. Ik heb zojuist aan onze logistieke afdeling doorgegeven dat je alle apparaten inmiddels al retour hebt gestuurd. Bedankt voor het doorgeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden.


Dank je wel!


Graag gedaan!