Skip to main content

Ik heb een ITV abo met TV, internet, telefoon en mobiel (dus alles er op en er aan!). Ik heb 2 TV ontvangers en een digitenne ontvanger. Voor die extra ontvanger betaal ik 5 euro per maand. Nu wil ik 1 TV decoder retour stiuren in mijn KPN. Maar er verandert dan niets aan mijn factuur. Ik blijf zo te zien betalen voor die digitenne decoder. Maar ik heb toch recht op 2 graits decoders (TV en digitenne) met mijn abo?

Dat hangt van het soort abo af, het oude abo, of nieuwere Hussel-abo.

Bij het laatste betaal je voor een tv-abo €10 inclusief 1 tv-decoder, voor elke tv-decoder extra betaal je dan €5.

 


Nee ik heb GEEN Hussel. (bewust nog niet gedaan). Dus gewoon het oude vertrouwde KPN compleet

pakket. Toen ik het af sloot, weet ik nog wel dat 2 decoders gratis waren, maakte niet uit of het een TV of

digitenne decoder was. Maar zoals gezegd, als ik via MIjn KPN 1 TV decoder af boek, gebeurt er niets

met mijn rekening.

Als ik nou eens mijn digitenne decoder in Mijn KPN op zeg en en de TV decoder retourneer? Of ben ik dan ook mijn digitenne abo kwijt?


Voor een snel antwoord kun je het beste even bellen met 0800 0402 en eventueel meteen e.e.a. in orde maken.

 


Bedankt voor de bel tip. Dit meteen gedaan en ik ben er dus niets mee opgeschoten.

De KPN medewerker doet in het systeem hetzelfde als ik in Mijn KPN. Dus 0 euro minder als hij de 2e TV

decoder er af haalt.

Ik blijf er bij dat het niet klopt. Bij het afsluiten van mijn abo kon ik gratis kiezen voor 2 decoders en of het nou digitenne en/of TV decoder was, maakte niet uit.

Tja …..


Om het dan in orde te krijgen zul je eerst over moeten stappen naar het Husselpakket vermoed ik, die pakketen zijn flexibeler.

Weer even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Dat het niet klopt is jou mening, staat dit in je contract die je toen gekregen hebt is het een feit.

Ik kan mij niet heugen dat er met de compleet pakketten die toen beschikbaar waren de keuze voor Digitenne ipv een TV box er was, je had toen wel een pakket met twee tv decoders inbegrepen en zover ik weet was Digitenne altijd een extra optie om er bij te nemen.


Misschien was de wens de vader van de gedachte ..…

Ik laat het dus maar zo. Stuur maar ff niks terug.

Bedankt voor jullie input.


Als je Alles in 1 Standaard of Premium hebt is dat inclusief 2 interactieve ontvangers. Het is hierbij alleen mogelijk met 1 interactieve + 1 Digitenne als er te weinig bandbreedte is voor 2 x iTV. Dat is bij jouw niet het geval. Haal je nu 1 interactieve weg dan blijft het A-i-1 Standaard of Premium en verandert de prijs niet. Dat zit niet in de mogelijkheid van die propositie namelijk.

Kijk eens wat je zou  betalen met het Hussel abonnement. Hierbij kan je je abo helemaal zelf inkleden. Dus met 1 interactieve en 1 Digitenne bijvoorbeeld.

Als ik nou eens mijn digitenne decoder in Mijn KPN op zeg en en de TV decoder retourneer? Of ben ik dan ook mijn digitenne abo kwijt?

Dan wordt de Digitenne administratief eruit gehaald en zal geen zenders meer weergeven.


Ok, bedankt voor de info. Die Hussel had ik al eens bekeken, maar dan ga ik geloof ik weer betalen voor mijn gratis ESPN pakket of zoiets. Ik ga nog eens puzzelen.


dan ga ik geloof ik weer betalen voor mijn gratis ESPN pakket

Ja, bij Hussel is het Ă©nige gratis pakket i.c.m. mobiel het pluspakket.

Mogelijk ben je nu  dan, met een ontvanger '’te veel'’, toch ietsje minder kwijt. Dan met Hussel met ESPN en het juiste aantal ontvangers….

Dus.


Ik ga nog eens puzzelen.

Als je hulp nodig hebt met puzzelen: :raising_hand_tone4:! 
Als je aangeeft wat belangrijk voor je is en welke opties je graag wenst te behouden, dan kijk ik wat eruit rolt.Â