Skip to main content

Wij hebben een abonnement voor Internet en Interactieve TV voor twee televisies. Wij kijken alleen televisie via de KPN app. De TV-ontvangers gebruiken we niet wegens twee smart televisies. Ik betaal per maand wel voor de tv-ontvangers. Kan dit worden teruggedraaid als ik de tv-ontvangers terug stuur en alleen gebruik blijf maken van de app voor interactieve TV? 

Nee, dat kan niet. Als u ze beide terug zou sturen werkt de app ook niet meer natuurlijk. U kunt er 1 terug sturen ... maar dan heeft u geen opnemen meer. Gebruikt u dat?


Bedenk wel dat de beeldkwaliteit van de ontvangers vele malen beter is.


Hallo @Ivotam , wat jij wilt, kan niet. De basis is een tv-abonnement met minimaal 1 decoder, als service daarbij kun je de tv-apps op diverse apparaten gebruiken. Als je dus alleen via de apps kijkt is dat jouw keuze en bewaar de decoder netjes in de doos totdat deze een keer terug moet wegens einde abo.

Om kort te gaan: géén tv-abo, dan ook géén tv-apps.

 

 

 


Kan dit worden teruggedraaid als ik de tv-ontvangers terug stuur en alleen gebruik blijf maken van de app voor interactieve TV? 

Hallo @Ivotam ,

Voordat je iets terugstuurt, dien je eerst je abonnement aan te passen naar één ontvanger. Dat kun je doen via MijnKPN. Lukt dat niet?, bel dan morgen met 0800-0402. Realiseer je wel dat je dan het gratis opnemenpakket kwijt raakt. Vind je opnemen belangrijk?, dan kun je net zo zogoed je abonnement zo houden. Want het opnemenpakket is vrijwel net zo duur als een tweede TV-ontvanger. 

Je houdt altijd minimaal één ontvanger bij TV-kijken. Die ontvanger kun je uiteraard wel ergens op zolder opbergen als je die niet gebruikt. 

Na de aanpassing van jouw abonnement stuurt KPN jou een bericht over het terugsturen van de andere TV-ontvanger.