Skip to main content

Ik begreep dat ik een track en trace zou ontvangen na het activeren van mijn abbonement, echter is dit al twee weken geleden en vraag ik mij af wanneer het welkomstcadeau wordt verstuurd. 

Hallo @Kalebeer ,

De TV wordt normaliter binnen enkele dagen verstuurd. Maar op dit moment duurt het wat langer blijkt ook uit dit topic, want de voorraad is tijdelijk op: 

 

Vind je het te lang duren?

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.


Edit 15/1: inmiddels worden er weer TV’s verstuurd.


Good evening. I signed an internet subscription in November 2022 in which I checked to receive a Philips TV. The connection to the internet was made on January 30, 2023. I would like to know when I will receive the television. I note that I have not received any email as to to be sent. Thank you


You can expact your welcome present normally in 14 days after the subscription is activated. 


Thanks 


Mijn abonnement is op 24 januari geactiveerd en ik heb mijn welkomstcadeau of trackingcode nog steeds niet ontvangen 


Voor verdere vragen over de levering van het welkomscadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.


Voor verdere vragen over de levering van het welkomscadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

Ik heb niet  de antwoord  gevonden wat ik zoek 


@Ahmad.Sy Hi Ahmad, heb je contact met Sidekix opgenomen zoals Jeroen hierboven tipte? Sidekix is het bedrijf dat voor de welkomstcadeau's zorgt en ze verstuurt. Zij controleren dan voor je waarom je nog niets hebt gehoord en ontvangen.

Voor verdere vragen over de levering van het welkomscadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.