Skip to main content

Ik heb al contact gehad via Twitter, maar na 3 keer uitleggen word het probleem nog steeds niet begrepen.
Graag wil ik mijn huidige factuur uitstellen maar omdat ik een 11 cijferig klantnummer heb in plaats van 10 cijfers is dit dus niet mogelijk.

Ik begrijp niet dat KPN hier geen oplossing voor bedenkt en de site aanpast of dat de support dit niet begrijpt en daar vervolgens juist op handelt. 

Hebben hier meer mensen last van? Dan ga ik morgen maar bellen maar het is belachelijk slechte support ook omdat ik dit probleem nu al tot 3 keer toe heb moeten uitleggen maar zij blijven maar een link sturen naar de uitstel-pagina samen met mijn klantnummer. (Dat dus 11 cijfers is).

 

Hi @W1ckeD en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Als het een 11-cijferig klantnummer is, dan neem ik voorzichtig aan dat het om een mobiel abonnement gaat. Klopt dat? Op de pagina voor het maken van een betaalafspraak wordt, als je op mobiel klikt, niet om een klantnummer gevraagd. Wel moet je het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN invoeren. Lukt het dan wel? 


Hi @W1ckeD en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Als het een 11-cijferig klantnummer is, dan neem ik voorzichtig aan dat het om een mobiel abonnement gaat. Klopt dat? Op de pagina voor het maken van een betaalafspraak wordt, als je op mobiel klikt, niet om een klantnummer gevraagd. Wel moet je het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN invoeren. Lukt het dan wel? 

Dit was het! Ik snap niet waarom de support van KPN zelf dit niet doorhad en mij vertelt.

Nu staat er echter dat een afspraak niet mogelijk is (terwijl ik wel binnen de 31 dagen zit, morgen is de 31ste dag). Ik zal dan wellicht alsnog moeten bellen denk ik?


Hmm, dan lijkt bellen me inderdaad een goede. Dit kan morgen weer (en elke doordeweekse dag) tussen 8:00 - 18:00 via 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's nakijken waarom het niet lukt, en hopelijk lukt het dan alsnog om een afspraak in te plannen. 🙂


Hmm, dan lijkt bellen me inderdaad een goede. Dit kan morgen weer (en elke doordeweekse dag) tussen 8:00 - 18:00 via 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's nakijken waarom het niet lukt, en hopelijk lukt het dan alsnog om een afspraak in te plannen. 🙂

Top! Dankjewel, dan ga ik dat proberen, ik hoop het ook.